Ik heb last dat het beeld krimpt en vervolgens weer normaal wordt, de monitor is al diverse keren terug geweest voor reparatie, alleen kunnen ze het krimpen van het beeld niet constateren, ze zeggen dat de monitor goed is. Heeft iemand hier ervaring mee of precies weet wat het probleem is met mijn monitor, zodat ik het hun uit kan leggen. Ze zeggen dat het aan mijn pc ligt, maar dat geloof ik niet, want als ik een leen monitor van ze krijg voor de duur van de reparatie dan treed het krimpen niet op.
Verwijderd
Al eens een andere videokaart geprobeerd?
Gewoon om zeker te weten dat het daar niet aan ligt.
En evt. die foute monitor eens aan een andere PC hangen.
Gewoon om zeker te weten dat het daar niet aan ligt.
En evt. die foute monitor eens aan een andere PC hangen.
Probeer eens een andere groep in huis. Misschien dat je computer op dezelfde groep is aangesloten als bijvoorbeeld de koelkast. Mocht in dit geval de koelkast aanslaan zou dit een spanningsdip tot gevolg hebben. en MISSCHIEN het krimpen van je monitor.
Dit zou tevens verklaren waarom ze tijdens een reparatie dit niet kunnen constateren.
Dit zou tevens verklaren waarom ze tijdens een reparatie dit niet kunnen constateren.
Duurzame nerd. Veel comfort en weinig verbruiken. Zuinig aan doen voor de toekomst.
Ik heb hier ook een Iiyama Vision Master Pro 450 staan. Bij mij is het zo dat het beeld langzaam wat kleiner wordt als de monitor warmer is.
hier ook een Iiyama pro 450, en hij doet het goed.. erg goed zelfs.
You know what, Stewie, if you don’t like it, go on the Internet and complain.
Iiyama pro 452 hier, soms even degaussen helpt hier tegen het probleem, wat ik trouwens alleen heb op ongeaarde stopcontacten
To Cow or not to Cow, that is the Chicken
Zou het niet misschien komen doordat ik hem al 3 jaar lang op 100hz draait (1280 x 1024).
Ik hoop het niet, ik heb de mijne al 2,5 jaar op 1600x1200@85Hz staan.MaxPoweR schreef op 21 augustus 2002 @ 19:37:
Zou het niet misschien komen doordat ik hem al 3 jaar lang op 100hz draait (1280 x 1024).
Ik denk dat het aan je stroomtoevoer of aan je videokaart ligt.
Heb je het probleem ook op andere resoluties/frequenties?
Je had gewoon de Iiyama Vision Master Pro 454
moeten halen.
Heb ik ook en never nooit geen probleem mee gehad.
Heb ik ook en never nooit geen probleem mee gehad.
Pagina: 1