Toon posts:

Warmte koe

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Volgende systeem:

PIII 600E@800
ASUS P3V4X
256 Meg
CLAP
SB 1024
Tekram UW SCSI
13Gb HDD

Een Alpha-koeler houd dit geheel op zo'n 40 graden. Valt dus helemaal niet tegen. Tot dat ik mijn koe aan zet...Deze graast de temperatuur op naar zo'n 65 graden! Mij net iets tè warm...Iemand enig idee hoe ik dit naar beneden kan krijgen terwijl ik toch mijn koe in het weiland kan laten staan?

• KingNothing
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 30-01-2024
Je kast aan 1 kant open laten en er in klein ventilatortje voor zetten misschien? Is het zaakje trouwens wel goed gemonteerd? Lijkt me sterk dat een Alpha koeler jouw cpu zo warm laat worden.

Die-hard Brexiteer

• GarBaGe
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 04-09 14:14
Hoe zit het met case-cooling?? Hoe groot is je kast, hoe vol zit ie en waar zijn de ventilators??
Misschien een idee om bv kabels vast te binden zodat er een grotere airflow ontstaat??
Wat is je case-temp??

Ryzen9 5900X; 16GB DDR4-3200 ; RTX-4080S ; 7TB SSD

Verwijderd

Topicstarter
Meer koeling in de kast is dus de message... Ik ben in het bezit van een fulltower met slechts een 250Watt voedinkje. Wel bestaat de kast grotendeels uit loze ruimte...Wordt slechts gevuld door het eerder genoemde, aangevuld met een CD-ROM speler, een brander, ZIPje en een flop. MoBo zit wel redelijk vol. MoBo temp. is 29 graden

• botoo
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 12:55

botoo

💀 too old to die young

een goede airflow is idd belangrijk (koele lucht vooronder in, warme lucht achter boven uit)
een xtra blowhole in de (linker) zijkant met ventilator die recht op je cpu gericht staat, zorgt ervoor dat je cpu iig maximaal koele lucht aangeleverd krijgt.

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀