Ik las op de FP dat Intel HyperThreading implenteert in proc's vanaf 2.53Ghz, zou dit betekenen dat de nu op de markt zijnde 2.53ghz dit hebben ingebakken en alleen door een soort bios update zouden kunnen gebruiken of zouden alleen de nieuwe 2.53ghz HT hebben??
linkje: nieuws: HyperThreading support in Intel's 533MHz FSB chipsets
SMP != HyperThreading
Je hebt het trouwens niet helemaal goed gelezen:
SMP != HyperThreading
Je hebt het trouwens niet helemaal goed gelezen:
Bij de op de markt zijnde 2,53ghz CPU's is HT nog disabled.Volgens het bericht heeft Intel al 2,53GHz en 2,8GHz Pentium 4 processors klaarliggen voor introductie, met HTT enabled.
Die is er niet... en zal er ook niet komenVerwijderd schreef op 19 augustus 2002 @ 13:08:
Ik ga me denk ik heel genaaid voelen als er geen mogelijkheid zou zijn om mijne te enablen voor HTT
Is het zelfde als de multiplierlock in pentiums, die krijg je er ook niet af
Heb in de topictitle SMP even vervangen door HyperThreading, is anders zo verwarrend
Just pick a dead end and chill out 'till you die.
Ja ik denk dus dat jij gelijkt hebt maar dan is het toch wel eenBrZ schreef op 19 augustus 2002 @ 14:10:
[...]
Die is er niet... en zal er ook niet komen
Mod? Sja, dan zul je de CPU tot in de transistors moeten kunnen ontleden. Bedenk, anders was er ook allang een mod voor de multiplierlock van de Intel processoren beschikbaar..
Er staat ook DROMENBalusC schreef op 19 augustus 2002 @ 14:33:
Mod? Sja, dan zul je de CPU tot in de transistors moeten kunnen ontleden. Bedenk, anders was er ook allang een mod voor de multiplierlock van de Intel processoren beschikbaar..
Ik heb ook ergens gelezen dat alleen bepaald nieuwe chipset dit ondersteunen met name alleen officiele 533FSB chipsets. zoals de i850E en i845E
Dus 'n Bios ipgrade en dan 'n 2.533 HTt erin proppen.
Ben ook benieuwed of ik later 'n prescott erin kan proppen maar ja dat lijkt mij sterk bij iNtel.
Dus 'n Bios ipgrade en dan 'n 2.533 HTt erin proppen.
Ben ook benieuwed of ik later 'n prescott erin kan proppen maar ja dat lijkt mij sterk bij iNtel.
X399 Taichi; ThreadRipper 1950X; 32GB; VEGA 56; BenQ 32" 1440P | Gigbyte; Phenom X4 965; 8GB; Samsung 120hz 3D 27" | W2012SER2; i5 quadcore | Mac mini 2014 | ATV 4g | ATV 4K
InderdaadIk heb ook ergens gelezen dat alleen bepaald nieuwe chipset dit ondersteunen met name alleen officiele 533FSB chipsets. zoals de i850E en i845E
Misschien dat een of andere vage Japanner wel weer eenzelfde truuk uitvind als met de Slot1 Celeron. Die kon je ook door een aantal pinnetjes met elkaar te verbinden (en, oke oke, een gaatje te boren, dat lukt niet met socket procsBrZ schreef op 19 augustus 2002 @ 14:10:
Die is er niet... en zal er ook niet komen
Climatechange is a super-wicked problem, but:
"The stone age came to an end not for lack of stones. And the oil age will come to an end not for lack of oil." -- Sheikh Yamani, Saudi oil minister
8xLG Neon MonoX 290Wp SMA SB2100TL / MY SR '22
Pagina: 1