Trying is the first step towards faillure...
Zou toch even iets beter zoeken alvorens te posten...
goed, als ik om de beste opleiding vraag heb ik dan de vraag bij deze goed aangepast??
Ik heb heus wel wat informatie verzameld maar heb niet echt een idee waar ik een dergelijke studie kan vinden. Omdat het veel met psychologie te maken heeft moet ik misschien wel een complete pyschologie opleiding volgen en daarin een bepaalde master of minor kiezen of misschien toch iets meer richting industriele vormgeving ik kan gewoon niet de beste afweging maken wat nu wijsheid is voor een beroep als User Interface designer....
Ik heb heus wel wat informatie verzameld maar heb niet echt een idee waar ik een dergelijke studie kan vinden. Omdat het veel met psychologie te maken heeft moet ik misschien wel een complete pyschologie opleiding volgen en daarin een bepaalde master of minor kiezen of misschien toch iets meer richting industriele vormgeving ik kan gewoon niet de beste afweging maken wat nu wijsheid is voor een beroep als User Interface designer....
TU Delft heeft een nieuwe informaticavariant. Media en Kennistechnologie.
Ook krijgt Industrieel Ontwerpen een master die de interactieontwerprichting (scrabble
) opgaat. Alleen kan ik daar zo snel ff niks meer over vinden.
Ook krijgt Industrieel Ontwerpen een master die de interactieontwerprichting (scrabble
jah die Media en Kennistechnologie heb ik daarnet ook bekeken... lijkt me wel wat... ga ik wat informatie over opvragen senks....
nog meer suggesties die wat meer de psychologie kant opgaan???
nog meer suggesties die wat meer de psychologie kant opgaan???
Verwijderd
.. is weinig
zoek bij de UvA psychologie en sociaalwetenschapplijke informatica ofzo
UU nieuwe media.. maar dat is het ookn iet
jeetje
heb je zelf eigenlijk wel eens alle uni-sites bekeken?
overigens leer je daar theorie en niet toepassen
en bij userinterfaces krijg je dan een jakob nielssen effect
zoek bij de UvA psychologie en sociaalwetenschapplijke informatica ofzo
UU nieuwe media.. maar dat is het ookn iet
jeetje
heb je zelf eigenlijk wel eens alle uni-sites bekeken?
overigens leer je daar theorie en niet toepassen
Dat is niet per definitie fout hoor....Verwijderd schreef op 20 augustus 2002 @ 10:34:
Je kan je Masters Interaction Design doen, is breder.
* Yellow|A vind Jakob een ongenuanceerde man met teveel antieke denkbeelden.. maarja over het algemeen valt alles wel mee zolang wel de achtergrond kennis bevat om zijn statements te nuanceren en op eigen ontwerpen toe te passen
Zijn werk met usability testing vind ik wel hip
* Yellow|A vind Jakob een ongenuanceerde man met teveel antieke denkbeelden.. maarja over het algemeen valt alles wel mee zolang wel de achtergrond kennis bevat om zijn statements te nuanceren en op eigen ontwerpen toe te passen
Zijn werk met usability testing vind ik wel hip
|{ brrr }] |
Pagina: 1