Hallo!
Ik heb net een paar dagen mijn Geforce 4 ti 4400 binnen!
Nou de probleem is als ik sommige spellen wil speelen komt mijn comp vast te zitten soms is dat met een vaag piepje dat heel lang doorgaat tot dat ik em op Reset druk maar soms ook zonder.
Nou heb ik geen idee hoe dat komt, ik heb de nieuwste drivers erop zitten die ik kon vinden op de Nvidia site. Heb er ook een andere cooler op gezet (Alpha Heatsink Pal8045T + Enermax UC-8FAB-B) Want ik d8 dat et ook door mijn proc zou kunnen komen.
Heb ervoor ook nog die vorige GF4 ti 4400 terug gebracht en nieuwe gekregen.
Maar dat helpde ook niet
Maar ik kan sommige spellen wel speelen zoals Day of Defeat en Counter strike.
Maar Rogue Spear - black thorn (die bij mijn GF4 kwam) en Warcraft 3 kan ik niet speelen dan heb ik weer dat tie na 5 min vast komt te zitten
heeft iemand enige idee hoe dat kan?? misschien is et ook mijn GF4 niet..
kan et ook een Asus A7V333 isue zijn??
Of AMD 1800+??
Plz help! ik ben ten einde raad
Ik heb net een paar dagen mijn Geforce 4 ti 4400 binnen!
Nou de probleem is als ik sommige spellen wil speelen komt mijn comp vast te zitten soms is dat met een vaag piepje dat heel lang doorgaat tot dat ik em op Reset druk maar soms ook zonder.
Nou heb ik geen idee hoe dat komt, ik heb de nieuwste drivers erop zitten die ik kon vinden op de Nvidia site. Heb er ook een andere cooler op gezet (Alpha Heatsink Pal8045T + Enermax UC-8FAB-B) Want ik d8 dat et ook door mijn proc zou kunnen komen.
Heb ervoor ook nog die vorige GF4 ti 4400 terug gebracht en nieuwe gekregen.
Maar dat helpde ook niet
Maar ik kan sommige spellen wel speelen zoals Day of Defeat en Counter strike.
Maar Rogue Spear - black thorn (die bij mijn GF4 kwam) en Warcraft 3 kan ik niet speelen dan heb ik weer dat tie na 5 min vast komt te zitten
heeft iemand enige idee hoe dat kan?? misschien is et ook mijn GF4 niet..
kan et ook een Asus A7V333 isue zijn??
Of AMD 1800+??
Plz help! ik ben ten einde raad