Terratec DMX 6 fire 24/96 Probs

Pagina: 1
Acties:

• SideSwipe
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 11:56

SideSwipe

ZijZweep / SaaitSwiep !

Topicstarter
Ik heb hier een vaag probleem, als ik deze kaart + drive in een compaq 5722 (p3 500Mhz) zet, dan loopt ie a bij de Compaq BIOS logo vast :(

Als ik nu de kaart eruit haal, en gewoon opstart. Dan weer afsluit. En dan de geluidskaart er weer in, dan doet ie het wel, maar als de PC uitgezet wordt, en dan weer opgestart wordt, is het probleem er weer. :?

PS. Terratec is al bereikt, maar die zegt dat het niet aan de geleuidskaart kan liggen en op de Compaq (HP) Site staat nix over problemen met terratec geluidskaarten.

Iemand enig idee wat dit is :?

Trotse vader x 2!| Profiel volspammen mag hier: Klik

• SideSwipe
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 11:56

SideSwipe

ZijZweep / SaaitSwiep !

Topicstarter
*schop*

Trotse vader x 2!| Profiel volspammen mag hier: Klik

• TheLunatic
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 09-07 16:41

TheLunatic

Ouwe boxen.

Slinger 'em eens in een andere PCI bus ... eventueel even tijdelijk - om te proberen - een andere PCI-kaart opofferen, het gaat er maar even om om te kijken of je PC uberhaupt wel verder komt dan de bios met die kaart er in.

Even de kaart in een andere bus dus ...

Mother, will they like this song?

Verwijderd

Compaq is gewoon enorm kut... probeer hem eens in andere pc of de kaart niet kapot is

• Neogenic
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 17-03-2022
Als je BIOS-settings ff allemaal op default zet en druk daarna die kaart in PCI-slot 2, gaat het nou nog niet werken dan kan het nog wel eens zo zijn dat je zo'n zeer wazig (video onboard) Compaq mambord hebt.