kleine tv met s-video ondersteuning

Pagina: 1
Acties:

• Perlian
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 30-09-2025
Weet iemand een betaalbare kleinere tv van 55 cm diagonaal of iets kleiner die s-video signaal ondersteunt? Het mag een tv zijn met een s-video aansluiting maar ook een tv met een scart-aansluiting die ook een s-video signaal ondersteunt.

Thanks !

• Burning_acid
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

Burning_acid

Brandend_zuur :?

misschien die bij de blokker? iets van 52 cm. en heeft SCART of die ook s-video ondersteund weet ik niet .

een leven? kewl.... waar kan ik dat downloaden? | specs:http://specs.tweak.to/4608

Verwijderd

Ik weet niet wat je budget is maar ik heb afgelopen zaterdag voor mijn oma een 55cm sony wega 100hz tv gekocht, een normale geen breedbeeld, want dat vind ze niet mooi. Die was 379 euro en had een s-video ingang 2x scart en normaal composite.

Echt goedkoop is het niet, maar je hebt wel een goede beeldbuis en veel opties om andere zaken aan te sluiten, uiteraard kan je ook verwachten dat zo'n sony weer 10 jaar meegaat, net zoals haar oude sony :)

/me is blij als oma ook blij is ;)

Verwijderd

Ja ja voor 379 euro een 100Hz, geloof ik niets van! Zal wel de standaard van Sony zijn, maar geen 100Hz

Verwijderd

O ja er zijn in 55 cm geen 100Hz buizen verkrijgbaar! :)

Verwijderd

Verwijderd schreef op 19 augustus 2002 @ 12:15:
O ja er zijn in 55 cm geen 100Hz buizen verkrijgbaar! :)
Njah het was iig WEGA dat staat er ook duidelijk op :) Maarjah het ziet er iig allemaal erg mooi uit, iig een stuk helderder en scherper dan de Deawoo ofzo die er naast stond, nooit geweten dat die lui ook televisies maakte :)

• Perlian
Zelf dacht ik tussen de 200 en 300 Euro

• NiGeLaToR
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 16:20

NiGeLaToR

Luister Kophi Podcast!

Mini Sony flattron past in je prijs en heeft SVIDEO aan de voorkant. Check je lokale dozenschuivert voor dit model ;)

KOPHI - Klagen Op Het Internet podcast. Luister hier! – Kophi E18 - keuzestress door regeerakkoord, de checklist van links & meer!

• Perlian
Waar is die Sony flattron te koop ? Als ik op flattron zoek binnen kieskeurig.nl krijg ik alleen maar een computer monitor te zien.....

• NiGeLaToR
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 16:20

NiGeLaToR

Luister Kophi Podcast!

Dunno hoe ie heet, platte beeldbuis.. probeer sony.nl en je lokale dozenschuivert..
dus bij www.megapool.nl, www.blok.nl en weet ik veel wat voor ballebedrijven er nog meer zijn :+

Ik werkte bij een EP filiaal waar we ze hadden, dus je kan ook even kijken of je wat vind bij jouw EP winkel.

KOPHI - Klagen Op Het Internet podcast. Luister hier! – Kophi E18 - keuzestress door regeerakkoord, de checklist van links & meer!

• Perlian
Waarschijnlijk niet meer te koop aangezien er prijzen staan van 450 Euro en meer.

• Perlian
Heeft iemand anders nog een idee?

• Perlian
Gevonden ! 2 tv's van Aiwa !! TV-SE2130 /SE1430. Deze 2 tv's ondersteunen s-video mbv een SCART-aansluiting. Prijs van de kleinste = 229 Euro, de grootste = 307 Euro.

Specs:

http://194.8.216.226/Documents/TVSE2130K_EALL.PDF
Pagina: 1