Ik weet niet om welke door mij gemodde post dat gaat, ga ik ook niet uitzoeken, ik weet alleen wel dat ik dit nou niet echt een vriendelijke mededeling vind. Misbruik ben ik me niet van bewust namelijk... natuurlijk, ik snap wel dat zoiets tot stand kan komen, maar begrijp ook dat deze mededeling bij mensen terecht komt die zich van geen kwaad bewust zijn. Om dan het woord 'misbruik' te gebruiken vind ik geen goed plan.Het metamodbotje heeft misbruik geconstateerd. Het is daarom niet mogelijk om de opties '-1 flamebait' en '-1 troll' te gebruiken.
Over welke username beschik je op de frontpage?
Leven is het meervoud van lef | In order to make an apple pie from scratch, you must first create the universe.
Die vermeld ik om persoonlijk redenen hier niet, maar dat doet er toch eigenlijk ook niet toe, tenzij er verschillenden teksten zijn als er 'onterecht' -1 flamebait/troll wordt gebruikt ?
Ik dacht dat die modbot zo stond afgesteld dat het bijna onmogelijk was om boven een ratio van 1:1 te komen 
Feli Courage, je hebt dun urste
Feli Courage, je hebt dun urste
"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson
Inderdaad heel knap
. Volgens mij moet je echt zo vaak -1 troll/flaimbait uitdelen om die melding te krijgen, dat je echt wel weet wat er bedoeld wordt
Professioneel Hyves-weigeraar