Toon posts:

raar 8210 display

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
het display van mijn 8210 mist sinds kort zomaar 2lijnrjwes uit het display

het rare is dat deze lijnen als je snaked wel zichtbaar zijn en het opeens wel doen als mijn slangetje eroverheen gaat

kan ik het zelf op 1 of andere manier repareren en wat kost anders een nieuw display

• Smackers
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Heb ook wat problemen gehad met mijn 8210 display. In het begin waren er soms wat vage tekentjes, maar het werd steeds erger. Gelukkig had ik nog garantie en is hij nu gerepareerd. Dus als je nog garantie hebt moet je snel terug naar de winkel gaan.

In het geval dat je geen garantie hebt kan je het zelf proberen. Je moet dan je hele telefoon open maken. Achter het display zit een klein rubbertje. Deze moet je volgens mij vervangen door een iets groter rubbertje. Ik weet alleen niet waar je deze ook al weer kon kopen. Toch zou ik niet snel voor deze optie kiezen aangezien de hele telefoon open moet.

Athlon Xp 1700+, Soyo Dragon Plus, 512 MB ddr, Radeon 8500

Verwijderd

Topicstarter
ik heb het rubbertje bovenop het beeldscherm al verwijderd (op advies van nokia zelf want als je diplaygek doet moet die weg) en het helpt niet

mar wat kost anders een nieuw display want ik heb al lang geen garantie meer

Verwijderd

Dat kun je nagaan bij de winkel waar je hem gekocht hebt, of bij Nokia

• Martinus
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 05-08 23:46
Verwijderd schreef op 19 augustus 2002 @ 11:40:
ik heb het rubbertje bovenop het beeldscherm al verwijderd (op advies van nokia zelf want als je diplaygek doet moet die weg) en het helpt niet

mar wat kost anders een nieuw display want ik heb al lang geen garantie meer
Via websites vaak veel goedkoper dan via de winkel. even zoeken

no comment