printer maakt inktpatronen kapot

Pagina: 1
Acties:

• XtremeDesign
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 09-08 21:48
elke keer wanneer ik een inktpatroon in me printer plaats, gaat deze lekken na een aantal dagen, het is een HP 890c, zijn er mensen die dit ook meegemaakt hebben?, en kun je de kapotte inktpatronen nog vergoed krijgen bij HP?
(zijn er inmiddels al 3 kapot)

Afbeeldingslocatie: http://www.winterkermis.nl/inkt.gif

Verwijderd

Ik zou HP eens bellen, heb t nopg nooit gehad met mijn 920C, maar een product moet toch aan bepaalde eisen voldoen denk ik.

• XtremeDesign
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 09-08 21:48
weet iemand een telefoon nummer? (waar ik aardige mensen van HP kan spreken ? :))

• Rashann
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 13-08 12:14

Rashann

Zoek de hond...

http://www.hp.nl/contact/phone-support.html

Ik neem aan dat je die zelf al had gevonden... maar ik zet hem er toch maar even neer...

If nothing is written below, I was the last to reply...

• PrutsGoeroes
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 02-04 16:06
Waarom koop je dan ook een HP. Okay de printers zijn goedkoop, maar de winst maken ze op de verkoop van hun inktpatronen. Koop een mooie Xerox met separate inktpatronen, en ben veel goedkoper uit, voor een geweldige kwaliteit.

verder lijkt het me niet normaal dat de patronen zo snel gaan lekken, daar zal HP je toch wel een vergoeding voor moeten geven.

I wish there was a button on my monitor to turn up the intelligence. There's a button called 'brightness', but it doesn't work...

• Gerritjuh
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22:45
Als ik die foto's zo bekijk is je printer gewoon extreem vervuild, als je klep opent en de cartridge wagen in het midden staat om de patronen te wisselen, moet je eens rechts in de printer kijken (zaklampje meenemen). Daar zie je een aantal rubber delen zitten die de cartridge reinigen en afsluiten als deze "geparkeerd" word. Die zijn waarschijnlijk vervuild (hangen inkt klodders aan). Neem even de spanning van de printer af terwijl de klep open staat, dan blijft de cartrige mooi in het midden staan en probeer met een vochtige doek (gewoon water en een oude doek) die rubber delen schoon te maken. Trek eventueel rubber handschoenen aan want de inkt lost op in water en trekt in je porieën (duurt dagen voordat je handen weer schoon zijn). Doekje gewoon weg gooien, pas op voor je vloer bedekking e.d.

"If it ain't broke, don't fix it!"

Pagina: 1