Ik ben van plan om binnenkort een DVD-brander aan te schaffen. Als gevolg van mijn ervaringen met CD-branders leek het mij niet onverstandig om eens rond te vragen naar ervaringen met bepaalde merken/types. Aangezien er nogal wat buggy spul op de markt was ten tijde van de CD-branders (Philips CDD2000, HP rewriters) en ik dus wel te verstaan 2000 gulden (en veel mislukte cd's) verder was voordat ik eindelijk mijn huidige Panasonic 8 speed te pakken had, die het perfect doet...
Ik heb al even wat rond geneusd, en de HP dvd200i lijkt me wel wat, maar nu lees ik dat ie geen DVD- ondersteunt, enkel DVD+... Het zou misschien mooi zijn om er eentje te hebben die beide ondersteunt...
Nuja de vraag: wie heeft zelf een DVD-brander/(of weet er veel over), en is daar tevreden over/heeft iets aan te bevelen ?
Ik heb al even wat rond geneusd, en de HP dvd200i lijkt me wel wat, maar nu lees ik dat ie geen DVD- ondersteunt, enkel DVD+... Het zou misschien mooi zijn om er eentje te hebben die beide ondersteunt...
Nuja de vraag: wie heeft zelf een DVD-brander/(of weet er veel over), en is daar tevreden over/heeft iets aan te bevelen ?