Hallo, heb een gastenboek gemaakt. Dat de berichten via de onderstaande query post:
Met :
Nu komt het soms voor dat ie sommige berichten niet gepost worden in de db maar wel een bedankt verificatie krijgen. Hoe kan ik dit probleem oplossen? Want ik zie het (fout)resultaat van de query natuurlijk niet want ik teken het boek niet.
Kan het zo dat wanneer er een fout optreed je dan terug gaat naar het formulier en dat inhoud blijft staan javascript.go.back(-1).
En hoe kan deze fout ontstaan?
PHP:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
| <?php $qinfo = "INSERT INTO gastenboek(datum,tijd,naam,email,homepage,bericht,ip) VALUES ( '$field[datum]', '$field[tijd]', '$field[naam]', '$field[email]', '$field[homepage]', '$field[bericht]', '$REMOTE_ADDR')"; mysql_query($qinfo) or die(mysql_error()); echo "Bedankt <b>$field[naam]</b>, voor het toevoegen van u bericht.\n"; ?> |
Met :
code:
1
| <form action="<? echo $php_self; ?>" method="post" name="post" enctype="multipart/form-data"> |
Nu komt het soms voor dat ie sommige berichten niet gepost worden in de db maar wel een bedankt verificatie krijgen. Hoe kan ik dit probleem oplossen? Want ik zie het (fout)resultaat van de query natuurlijk niet want ik teken het boek niet.
Kan het zo dat wanneer er een fout optreed je dan terug gaat naar het formulier en dat inhoud blijft staan javascript.go.back(-1).
En hoe kan deze fout ontstaan?