Live for Speed: gratis racesim

Pagina: 1 ... 5 6 Laatste
Acties:
  • 1.646 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [J.d.I.] DirtyHarry
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 13:26
Verwijderd schreef op 09 June 2003 @ 08:11:
keb wat lopen vogelen binnenin lfs en ik heb nu bij 4 auto's 23 fps :?

kan dit niet meer hoger?
Hmm erg vreemd. Met mijn systeem (zie onder) haal ik in 1600x1200x32 nog zo'n 40-60 fps. Misschien brakke videodrivers ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MailMan
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 15-09 22:31
[J.d.I.] DirtyHarry schreef op 10 June 2003 @ 00:53:
[...]

Hmm erg vreemd. Met mijn systeem (zie onder) haal ik in 1600x1200x32 nog zo'n 40-60 fps. Misschien brakke videodrivers ofzo?
Ook met 8 auto's? :? Ik heb namelijk met mijn 9500 Pro op 1280x1024x32 dan wel eens frames in de buurt van de 20-30.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

je kan alleen de demo dlen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CRiMiNaL
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 10-01-2024

CRiMiNaL

Witlof ^^

Verwijderd schreef op 10 June 2003 @ 16:31:
je kan alleen de demo dlen
jah... dus..... en ??? dat wisten we allang

... MMORPG Addict.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [J.d.I.] DirtyHarry
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 13:26
Postov schreef op 10 juni 2003 @ 14:10:
[...]

Ook met 8 auto's? :? Ik heb namelijk met mijn 9500 Pro op 1280x1024x32 dan wel eens frames in de buurt van de 20-30.
Klopt idd niet helemaal. Eerder 30 fps in 1280x1024x32 met alle toeters en bellen aan en 8 AI auto's voor me :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ESteg
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 11-09 15:31
Misschien een tip voor mensen die nog geen stuurtje hebben (of een brak exemplaar :)):

Bij SimSaga.be zijn stuurtjes uit een oude serie in de aanbieding. Het gaat om stuurtjes van Ball Racing Development, geen FF maar verder wel de beste stuurtjes die je voor een redelijke prijs kunt krijgen. Perfecte pedalen vooral, en dat heb je hier wel nodig :)

Anyhow, mijn oude stuur was aan vervanging toe, en ze verkopen die 'discontinued' modellen nu voor 80,- euro. Geen force feedback dus, maar wel ontzettend goed. UPS verzending vanuit België was voor mij 15,- euro.

Het mooie is dat je ook gewoon de reserve-onderdelen kunt bestellen, en je stuur dus niet R.I.P. is als er een veer of een potentiometer kapot gaat.

Review op RaceSim Central

Ik heb nog ergens een dig. foto van het ding, maar niet op de PC waar ik nu zit :)

[edit]
Hier de foto's :)

Afbeeldingslocatie: http://www.esteg.com/steering.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.esteg.com/pedals.jpg

[ Voor 9% gewijzigd door ESteg op 11-06-2003 22:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chakotay
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 17:12

Chakotay

Lick here to continue

ESteg schreef op 10 juni 2003 @ 22:48:
Misschien een tip voor mensen die nog geen stuurtje hebben (of een brak exemplaar :)):

[knip]
Hm, werkt die site bij jou? Die Speed 7 pedals zien er interresant uit, maar als ik erop probeer te klikken gebeurt er verdacht weinig... Zowel in IE als in firebird.

edit:

Hm, best duur eigenlijk, kwam een oude prijs tegen in een review op racesimcentral... 300 pond :/

[ Voor 14% gewijzigd door Chakotay op 15-06-2003 14:49 ]

Live for today, screw yesterday, hope for tomorrow...
Stichting eth0 | Twitter | Motorspul

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tentacle1
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 13-03 09:12

Tentacle1

60% Puur Sap!

Leuk stuurtje en die pedalen zien er goed uit... alleen is het mooie aan LFS nou dat je een volledig werkende koppel hebt die je dus ook aan een pedaal kan toekennen. Dus eigenlijk zou het mooi zijn als je 3 pedalen had. Ik heb zelf de Logitech Formula Force (de 1e rode, beter komen ze niet :P), maar daar zitten ook maar 2 pedalen bij. Dus ik zat er zelf aan te denken om zo'n pedalensetje te maken aan de hand van een eerder gepost schema in deze tread.

Ik zie wel op de site van BRD dat een extra koppel pedaal hieraan toe te voegen is (zeer mooi), maar verder op de site van SimSaga is geen info te vinden.

Maarja sommige willen niet met koppel racen dus daar is het een mooi setje voor lijkt mij zo.

System specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ESteg
Die nieuwe Speed7 dingen zijn inderdaad asociaal mooi en goed, maar ook duur.... :)

De rest trouwens ook, maar het leuke is dus dat de voorloper van die modellen, ook prima kwaliteit trouwens, nu dus voor 80,- euro de deur uit gaat...

En nu het mooie voor Tentacle1: het koppelingspedaal is een accessoire. Alleen zal die niet in de aanbieding zijn, zodat je je daar wel scheel voor betaalt ;)

Afbeeldingslocatie: http://shop.interactiveracing.com/UPLOADS/BRD25.JPG

Prijs: ook 80 euro, hahaha.... maar wel een mooie uitbreiding, die je echt niet veel bij andere stuurtjes ziet. Zeker niet met deze feel en travel, de dosering is echt fenomenaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Hmm ik zit toch wel te denken om ook Speed7 pedalen te nemen.
Die bij mn Logitech Formula Force (de goede ouwe) hebben niet echt veel travel.

Daarom is t moeilijk om de auto goed door te laten rollen in lange wat tragere bochten, ik kan dat momentum niet lang vast houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CRiMiNaL

CRiMiNaL

Witlof ^^

ZAMoRANo schreef op 16 June 2003 @ 12:31:

Daarom is t moeilijk om de auto goed door te laten rollen in lange wat tragere bochten, ik kan dat momentum niet lang vast houden.
ik snap waar je het over hebt ... probeer het met keyboard maar is :( bijna onmogelijk ... :S ... het z.g.n "de bocht in-remmen" is ook onmogelijk.

Zijn jullie auto's ook zo zenuwachtig op de curbs ..... bij de chicane na het rechte stuk moet ik de curb echt niet aanraken .... terwijl ik de curbs in de chicane na 1e bocht wel weer vol pak..... m'n rondetijden nu 1.31 gem ... en PB 1.29.34 met turbo wel te verstaan.

... MMORPG Addict.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ESteg
ZAMoRANo schreef op 16 juni 2003 @ 12:31:

Die Speed 7 pedalen zijn echt flink duur, maar als je het uit kunt / wilt geven, dan heb je wel zo ongeveer de top in Sim-pedalen.

Ik ben in ieder geval al enorm tevreden met mijn pedaaltjes :)

En inderdaad, de travel is het grote punt: ik kan nu gewoon lekker doseren, lekker spelen. Het stuur is eigenlijk ondergeschikt aan de pedalen voor een goede rondetijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VTec
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 06-08 09:29
Live For Speed release date and new car announcement
Posted on Thursday, June 26, 2003
at 12:56 PM by Dom - View Article Comments

The Live for Speed team today announced the release date for their online racing simulation. If everything goes well, Live for Speed S1 will be released during the week starting Monday 14 July. A new car has also been announced, the LX6 - the quickest car in the S1 release. Last but not least, a new patch (v0.2f) is also available for download, with the primary master server IP correctly entered. Check the official site for more details.

Release date and new car announcement!

Hello Racers!

This time we have a very nice update for you - we are now able to give you a release date with reasonable accuracy! And on top of that, we will also announce the long awaited "6th car", the LX6!

Concerning the release, we have decided on a three week plan :

This week - finalising to a first full version
---> Alpha
Next week - testing / bug fixing / minor improvements
---> Beta
Final week - thorough testing - no development allowed
---> Release
Live for Speed S1 should then be released during the week starting Mon 14 July.
Bron: Driverheaven

Go Through Your Heart Shakra Into Your Cave, And Find Your Power Animal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wheeler
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 15-09 11:09
en de screens van de laatste auto zijn ook beschikbaar gekomen. de wagen lijkt wel wat op een Donkervoort of Caterham. schijnt een aardig snel bakje te worden.

Afbeeldingslocatie: http://lfs.racesimcentral.com/content/pics/closeup.jpg

Afbeeldingslocatie: http://lfs.racesimcentral.com/content/pics/line3_1.jpg

Afbeeldingslocatie: http://lfs.racesimcentral.com/content/pics/drag1.jpg
de dragstrip!!

nog 2 weken en de S1 Live for Speed bezitters mogen los, wie hier heeft het spel gekocht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spokje
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 14:33
Ik niet, wil eerst testen of het echt wat is straks door m toch ff te downloaden, want tot nu toe heb ik nog best vaak dat ik er nog niet over uit ben of ik hem wel of niet wil, zie dan wel of ik het waard vind om 'm te kopen :)

Die nieuwe wagens zien er wel strak uit :D
Vooral die blauwe op dat 2e plaatje :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bleet
  • Niet online

Bleet

Losing my edge.

wheeler schreef op 26 June 2003 @ 18:54:
en de screens van de laatste auto zijn ook beschikbaar gekomen. de wagen lijkt wel wat op een Donkervoort of Caterham. schijnt een aardig snel bakje te worden.

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]
de dragstrip!!

nog 2 weken en de S1 Live for Speed bezitters mogen los, wie hier heeft het spel gekocht?
:9~

Last.fm |
If bullshit could fly, i'd be an astronaut.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spokje
Btw, wat is jullie top speed op dat lange stuk met de XR turbo?
Ik had eerst altijd rond de 220, alleen heb ontdekt dat als je op een bepaalde manier die bochten daarvoor doorgaat je makkelijk op 230 en daarboven kan komen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spokje
Effe een kickje, ik had toch wel verwacht dat ie onderhand wel gekickt zou zijn, want......S1 is uit!

Zijn er hier uberhaupt nog mensen die het spelen, en die hem misschien al pre-ordered hadden? Kan me bijna niet voorstellen dat niemand dit mooie spel niet meer speelt? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wheeler
ik heb 'm gekocht en vannacht (0:00) vlak na de release verschillende keren proberen te downloaden. De servers gingen echt allemaal plat, het was een grote puinhoop. Om 3 uur was ie eindelijk binnen en moest ik een key genereren waardoor ik de S1 kon unlocken. Dit hele feest heeft een half uur geduurt (erg slecht geregeld moet ik zeggen) dus ik lag rond half vier in bed met een werkende S1 maar zonder geprobeert te hebben ;)

Vanochtend heel even geprobeert, ik heb nu belangrijkere zaken te doen, maar de banen en auto's zien er fantastisch uit. Daar verbleekt de demo bij, ook de bestaande baan is iets verandert dus je kan deze S1 zeker wel downloaden alhoewel 140MB voor 1 baan en 3 auto's wel veel is.

Later een uitgebreidere review.

misschien tijd voor een nieuw topic? spel is echt niet meer gratis!

[ Voor 7% gewijzigd door wheeler op 18-07-2003 11:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VTec
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 06-08 09:29
wheeler schreef op 18 July 2003 @ 11:54:
ik heb 'm gekocht en vannacht (0:00) vlak na de release verschillende keren proberen te downloaden. De servers gingen echt allemaal plat, het was een grote puinhoop. Om 3 uur was ie eindelijk binnen en moest ik een key genereren waardoor ik de S1 kon unlocken. Dit hele feest heeft een half uur geduurt (erg slecht geregeld moet ik zeggen) dus ik lag rond half vier in bed met een werkende S1 maar zonder geprobeert te hebben ;)

Vanochtend heel even geprobeert, ik heb nu belangrijkere zaken te doen, maar de banen en auto's zien er fantastisch uit. Daar verbleekt de demo bij, ook de bestaande baan is iets verandert dus je kan deze S1 zeker wel downloaden alhoewel 140MB voor 1 baan en 3 auto's wel veel is.

Kllinkt goed (het tweede gedeelte ;)). Ik ben zeer benieuwd naar je uitgebreidere review :)

Go Through Your Heart Shakra Into Your Cave, And Find Your Power Animal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GA!S
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

GA!S

295 g/km

wheeler schreef op 18 July 2003 @ 11:54:

Ik wacht in spanning op een mooie topic-start! ;)

de betaler vervuilt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spokje
Wie heeft er zin om er iets moois van te maken? :)

[ Voor 79% gewijzigd door spokje op 18-07-2003 13:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• klaaz
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 14-09 06:33

klaaz

it's me!

Ik ben in S1 mijn bestaande credits kwijt. Is dit de bedoeling??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spokje
Yup.

Mag je eigenlijk praten over een eventuele crack voor deze game op het forum? (niet erom vragen maar gewoon er over praten of ie er al is enzo, niet waar te downloaden) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wheeler
spokje schreef op 18 July 2003 @ 12:51:
Wie heeft er zin om er iets moois van te maken? :)
helaas, ik heb het eerlijk waar te druk. Wil best helpen info te verzamelen maar anders start eerst iemand een nieuw topic en leveren verschillende mensen wat info aan. Ik kan pas halverwege volgende week iets doen.

credits ben je inderdaad kwijt, maar het is toch gaaf om de nieuwe auto's te verdienen?

ik weet niks van een crack, maar het lijkt me niet al te ingewikkeld (het spel maakt verbinding met server om de key te verifieren, net als Nascar serie.) Ik ben echter geen cracker en bovendien gun ik deze developer ook wel een financiele bijdrage dus ik hoop dat er geen crack komt. Online racen zonder officiele key lijkt me sowieso onmogelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spokje
Nou, volgens mij zit het zo dat je alleen de eerste keer je game activeerd mbv de key. Je moet namelijk dan ook offline kunnen spelen.

Ik heb even geprobeerd een startpost te maken, maar ik moet nu nog veel doen vandaag dus het lukt mij zowiezo vandaag niet, en verder ben ik er ook geen wonder in ofzo, dus dan zou 't zowiezo een eenvoudige startpost worden.

* spokje laat het liever aan iemand anders over :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chrasher
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 20:02

Chrasher

Tevree met z'n PS5

Ik heb deze versie ook al even uigeprobeerd (heb alleen de demo nog maar gedownload) en het blijft een van de beste online race-sims. :)

Ze hebben wel een grote wijziging aangebracht onder de tunnel. Vroeger kon je daar nog weleens wijd gaan omdat er alleen pionnen stonden, maar nu is dat gravel geworden. Is wel weer even wennen. Ook zijn er op sommige plaatsen meerdere pionnen geplaatst, als je pech hebt zit er eentje onder je bumper wat nogal scheelt in snelheid.

Al met al zit ik nu ongeveer een halve seconden boven mijn snelste tijd met deze wijzigingen.

PSN-id: Chrasher

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CRiMiNaL

CRiMiNaL

Witlof ^^

gebruik je nog gewoon de 0.2F setups ?

... MMORPG Addict.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chakotay

Chakotay

Lick here to continue

Ik heb ook een S1 license, net even voor het eerst geprobeerd. Erg mooi gedaan, de City track (alleen Classic nog geprobeert) is erg leuk om te rijden met irritante krappe chicanes en verschillende types ondergrond :)

De nieuwe wagens heb ik nog lang niet allemaal geprobeert, alleen de FWD Turbo bak, welke best lekker rijd op het eerste gezicht.

Opzich heb ik het niet echt druk nu, ik zal een poging doen tot startpost creëren, als ik een modje heb gevonden die daar toestemming voor geeft :)

edit:
Ok, het mag van ons aller lite-mod wit stofje, ik ga zometeen wat maken :)

[ Voor 16% gewijzigd door Chakotay op 18-07-2003 21:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CRiMiNaL

CRiMiNaL

Witlof ^^

gooi hier nog wel ff de link in ..... ;) AJB :P

owjah .... EN GOD ZEI DANK die banden zijn weg in de 1e chicane op blackwood.
opzich als je in je 1'tje rijd zijn ze niet erg, maar soms zit je met z'n 2en naast elkaar ..... en dan zat ik altijd tegen de banden aan ..... :S :S

... MMORPG Addict.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chakotay

Chakotay

Lick here to continue

CRiMiNaL schreef op 18 July 2003 @ 21:52:
gooi hier nog wel ff de link in ..... ;) AJB :P
Hierzo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• White Dust
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 26-08 13:22

White Dust

PlaneScape: Torment

Pagina: 1 ... 5 6 Laatste

Dit topic is gesloten.