Toon posts:

Brander icm. low end pentium

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Voor een ander moet ik op zijn relatief oude PC (p166 32mb RAM) een brander installeren, geeft dit dan echter geen problemen mbt. de snelheid van de PC en zo ja, hoe kan ik deze problemen omzeilen (lagere snelheid branden ofzo) en welke brander is hiervoor het meest geschikt om aan te schaffen?

Verwijderd

zo te zien elke brander, het is mij ook gelukt om met een Philips 4x2x32 brander te werken op een p200 zonder veel CPU usage, had een Quantum Fireball HD die U-Dma ondersteunde, kon gewoon op 4x branden. voor die pentium met een Non Udma schijfje raad ik hoogstens een 16x aan. (tenzij je hD continue 1.2mb of meer kan leveren qua data)

Edit
dat kun je testen met sisoft sanra 99 voor dat systeem.

Verwijderd

je zult ten alle tijden via de hd moeten branden on the fly zal niet lukken

• FastBunny
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 01-04 14:28

FastBunny

Give it the Works !

Loop gewoon een nieuwe 24x of hogere brander. Dankzij de Burnproof enzo krijg je geen problemen met het branden. :)

Server: Dell PowerEdge R610, 48GB DDR3 1333MHz, 3 x 4TB IronWolf RAID5, Dell H700, VMware ESXi 6.0
Laptop: Dell Latitude E6510, Intel i5-560m, 8GB RAM, 128GB Samsung SSD, 250GB 7200rpm, 15.4" WUXGA FHD
PSN: FastBunny_NL

Verwijderd

Heb verschillende branders gehad in mijn good old Pentium 200, nooit problemen mee gehad! Ook niet on the fly. Een brander met burnproof is overigens wel aan te raden, zoals FastBunny stelt!

Verwijderd

Topicstarter
Dus als ik het goed begrijp zal ik met een burnproof brander sowieso niet in de problemen komen en als het geen burnproof brander is zal ik met een lagere snelheid vanaf de HD moeten branden (correct me if I'm wrong)

• superduper
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 01-04 17:45

superduper

Z3_3.0 Woeiiii

Zelfs burnproof kan je niet altijd redden! Op een P233MMX kon ik niet hoger dan 16x gaan, want daarboven kwamen er zoveel ingrepen dat NERO afbrak. Daaronder prima. Mocht je nog een redelijke hoeveelheid geheugen hebben, dan kan je de buffer wat hoger instellen.
Pagina: 1