• E-Mile
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 07-02 00:57

E-Mile

Danteezy!

Topicstarter
Ik heb op vakantie m'n kabeltje van m'n sony kamera laten liggen 8)7 ;( :'(
Nu wordt ie me ooit een keer toegezonden, maar voordat dat ding vanaf zuid-afrika naar hier is gestuurd duurt nog een maand of 15 gok ik, dus vroeg ik me af of je deze kabeltjes ook los kon kopen, dat betekent dus van USB-A, naar mini mini USB (dus geen gewone B).
Ik hebbet ook hard nodig ivm met fotografie opdrachten enzenz...
( ik begrijp dat ik ook wel een externe reader kan kopen, maar die zijn ten eerste naaiend duur, en ten tweede, zit er al gewoon eentje ingebouwd in de cam zelf, dus dat vind ik prettiger.)

AxidanT<<Check't voor fijne muziek! (Als je van house houdt dan)

• Captain Pervert
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 26-02 17:43
Tuurlijk kan je die los kopen! Ik heb er twee (ook twee digicams) dusse...
Maar stap eens ergens binnen en vraag het. Het liefst bij een minder grootschalige computerboer, dus geen dozenschuiver zoals Dixons.

Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.

• E-Mile

E-Mile

Danteezy!

Topicstarter
* E-Mile heeft nl. al even op het wereld wijde web rondgevaren, en nog nix aangetroffen mbt een los kabeltje..
Tuurlijk kan je die los kopen! Ik heb er twee (ook twee digicams) dusse...
Zijn ze ook los verkijgbaar bij jou? >:)

Verwijderd

die dingen zijn los te koop ja! een fotograaf waar ik wel eens camera's voor test, heeft die dingen gewoon hangen... misschien hebben winkels als dixons die dingen ook wel?

het is een normale A -> B usb kabel die ze bij sony gebruiken... de kabel die ik bij m'n canon camera kreeg, gebruik ik ook op de sony digicam van m'n pa! bij merken als olympus is dat weer lastig want die hebben een eigen type kabel gemaakt en die moet je dan weer gaan bestellen bij olympus zelf |:(

• E-Mile

E-Mile

Danteezy!

Topicstarter
't is geen standaard USB, want de USB B is vierkant, terwijl het kleine stuk van sony een veel kleiner plat rechthoekje is. Maar ik vraag me af of dat een standaard type stekker is, of dat Sony dat zelf bedacht heeft?

Verwijderd

Het is een standaard stekker, mini usb >> usb een beetje computer zaak heeft hem hangen!!

• Ashen
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 26-02 21:23
Moet idd gewoon los te krijgen zijn, tenminste, ik kwam pas bij mijn ouders op kantoor pcies zo'n zelfde kabeltje tegen (in mooie iMac stijl >:) ) als die bij mijn sony zit. Zal dus wel standaard stekkertje zijn en zal dus ook los te koop moeten zijn :) Kzou inderdaad gewoon es vragen bij een fotograaf, denk dat die wel een idee heeft waar je die dingen kan krijgen (als het al niet gewoon bij hemzelf is...).

• paella
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21:16
Kijk anders eens op de veilingsites, wellicht vind je daar wat.

No production networks were harmed during this posting

• Tarin
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 07:22

Tarin

Just plain weird.

is het er zoo eentje?
Afbeeldingslocatie: http://www.radio3blokaal.nl/~jgroep/temp/kabeltje.jpg
Die kan je nl. denk ik wel bij een fotozaak vinden (een grote dan, niet het kleine boertje op het dorp), of een electronicazaak. Iets als FOKA, Correct ofzo.

Ik fiets op de accu van m'n iPod :) | Specs | Pics | Elektro: NL / EN

• E-Mile

E-Mile

Danteezy!

Topicstarter
nope da's meer een Fuji ofzo, mijne moet er
code:
1
2
3
_______
\ ..../
|_____|

Die kabel van Tarin heb ik zelfs bij de Dixons zien liggen, overigens ben ik op jacht geweest en niemand in Wageningen heeft een Sony kabel, en alle verkopers wisten 100% zeker dat het geen USB maar FireWire was, maar dat is al helemaal niet zo :(

Pagina: 1