Ik heb toestemming van Jotti om dit topic te openen. 
Zoals iedereen weet, is er hardware die niet of niet goed werkt in Linux. Om voorbeelden te noemen:
HP Scanjet 4470c scanner werkt helemaal niet
Microtek Phantom parallel schijnt niet goed te werken
Doel van dit topic is om nieuwe gebruikers te laten zien welke hardware ze wel en niet kunnen kopen voor een Linux systeem. Natuurlijk staat het vrij om met meningen te komen en sugesties hoe we fabrikanten kunnen pushen om Linux drivers te maken.
Ik zal even opsommen wat hier niet gewenst is, alleen voor de duidelijkheid:
Alle NOS en GoT FAQ-regels
Lijkt me logisch dat je je aan de regels houdt zoals deze in de FAQ genoemd worden.
Geen intimiderende namen
Namen als M$ zijn niet gewenst. Er zijn mensen die zich er aan ergeren, waaronder ikzelf. Afkortingen mag je best gebruiken, maar niet in de zin van het hierboven genoemde voorbeeld.
Flamen tussen distributie-liefhebbers
Als er iets is waar mensen een hekel aan hebben is het onderling bekvechten. Dit is dan ook niet welkom in dit topic.
Mag ik helpen als iemand een driver-probleem heeft of deze niet kan vinden?
Jazeker mag dat! Nog liever: graag! Dit voorkomt onnodig hardware-gerelateerde topics.
Maar LinuxUser, wat mag er dan nog wel?
Je mag in principe alles, zolang het maar binnen de perken blijft.
Zoals iedereen weet, is er hardware die niet of niet goed werkt in Linux. Om voorbeelden te noemen:
HP Scanjet 4470c scanner werkt helemaal niet
Microtek Phantom parallel schijnt niet goed te werken
Doel van dit topic is om nieuwe gebruikers te laten zien welke hardware ze wel en niet kunnen kopen voor een Linux systeem. Natuurlijk staat het vrij om met meningen te komen en sugesties hoe we fabrikanten kunnen pushen om Linux drivers te maken.
Ik zal even opsommen wat hier niet gewenst is, alleen voor de duidelijkheid:
Alle NOS en GoT FAQ-regels
Lijkt me logisch dat je je aan de regels houdt zoals deze in de FAQ genoemd worden.
Geen intimiderende namen
Namen als M$ zijn niet gewenst. Er zijn mensen die zich er aan ergeren, waaronder ikzelf. Afkortingen mag je best gebruiken, maar niet in de zin van het hierboven genoemde voorbeeld.
Flamen tussen distributie-liefhebbers
Als er iets is waar mensen een hekel aan hebben is het onderling bekvechten. Dit is dan ook niet welkom in dit topic.
Mag ik helpen als iemand een driver-probleem heeft of deze niet kan vinden?
Jazeker mag dat! Nog liever: graag! Dit voorkomt onnodig hardware-gerelateerde topics.
Maar LinuxUser, wat mag er dan nog wel?
Je mag in principe alles, zolang het maar binnen de perken blijft.
[ Voor 0% gewijzigd door LollieStick op 19-08-2002 21:50 . Reden: toevoeging aan mini-faq ]