Toon posts:

Een goeie MMORPG...?

Pagina: 1
Acties:
  • 99 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Goeie avond!

Ik zoek een beetje een goeie MMORPG, ik ben nu lid van Anarchy Online, waar ik 12 dollar per maand voor moet betalen. Errug leuk spel! MOOIE graphics en lekker stabiel ook. Maar ik mis toch iets.. snelheid! D'r zit maar geen snelheid in 't spel.. de battles zijn niet 'snel' genoeg.. de RPG van het hele gebeuren is ver te zoeken.. maar ja.. 't blijft op een 1 of andere manier toch leuk.

Ik heb de search al geprobeerd, maar daar vond ik niets wat me een beetje aanstond.

Nu wou ik dus vragen, weet iemand een goeie MMORPG, beetje leuke graphics, maar waar ook een beetje vaart in zit...? Hoeft niet gratis te zijn.

Iemand??

Verwijderd

Die nieuwe van Star Wars binnenkort :?

Verwijderd

als je snelheid in je gevechten/pvp wil moet je gaan UO'en .. de graphics zijn ancient maar de gameplay spuit van je beeldscherm af... een keer een cure of heal vergeten en je bent eraan...

• robertos
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21-05-2024
volgens mij is dit weer een opsom topic :X

The question is not what we are, nor where we are, but rather: where should we go?

Verwijderd

Topicstarter
En UO kan ik ergens downloaden??

Verwijderd

Everquest vechten gaat redelijk snel voor dit soort games en is erg uitgebreid , groot land , veel items om te halen en veel mensen spelen het

Verwijderd

Verwijderd schreef op 19 augustus 2002 @ 01:13:
En UO kan ik ergens downloaden??
Nee uo zal je mmoeten kopen , die hebben helaas niet zoiets als anarchy online heeft (het downloaden van de game)

• The Will
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 22:58
Ik heb ook even gezocht op 'mmorpg' en dat leverde dit op: "Aantal gevonden topics : 91"

Je kan mij echt niet vertellen dat daar niks tussen zit.

There is no magic.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.