ben met me 1e keesmog begonnen en het begint er al een beetje op te lijken,
specs:
gigabyte moederplank
AMD 1800 XP @ 1,7 gig
512 RAM
GeForce 3 TI 200
60 GIG IMB 7200 RPM
SB Live! 5.1
Creative DTT 2200 5.1 Dolby
300 watt temp controlled psu
en ofcourse nog wat casual shit;netwerkkaartje enzo
heb er in de voorkant een 90 mm fan (intake) ingezet buisje ervoor,rood gespoten.
zijkant 1x 80 mm intake,achterkant 80 mm outtake en bovenop 3x 40 mm outtake.
kast zwart gespoten ,bovenkant metallic,fanbus 7\12V (3 zwitches voor en 3 bovenop,is niet zo goed te zien op pic) (moeten nog ledjes in)
ben er zelf best tevre mee alleen is de kast te klein,moet iets groters hebben,maar tot die tijd wil ik er nog wel een beetje aan modden; iemand nog een leuk id????,moet wel iets zijn wat niet te duur is,want als ik me bigtower heb doe ik deze toch weg...
graag wat onderbouwend commentaar

dit = btw me eerste post,ben dus n00b (moeten er ook zijn
),dus als er iets nie goed staat (zie het al helemaal voor me dat er nu een plaatje staat van m'n hond ofzo...
) kan ik der ook niks aan doen.
specs:
gigabyte moederplank
AMD 1800 XP @ 1,7 gig
512 RAM
GeForce 3 TI 200
60 GIG IMB 7200 RPM
SB Live! 5.1
Creative DTT 2200 5.1 Dolby
300 watt temp controlled psu
en ofcourse nog wat casual shit;netwerkkaartje enzo
heb er in de voorkant een 90 mm fan (intake) ingezet buisje ervoor,rood gespoten.
zijkant 1x 80 mm intake,achterkant 80 mm outtake en bovenop 3x 40 mm outtake.
kast zwart gespoten ,bovenkant metallic,fanbus 7\12V (3 zwitches voor en 3 bovenop,is niet zo goed te zien op pic) (moeten nog ledjes in)
ben er zelf best tevre mee alleen is de kast te klein,moet iets groters hebben,maar tot die tijd wil ik er nog wel een beetje aan modden; iemand nog een leuk id????,moet wel iets zijn wat niet te duur is,want als ik me bigtower heb doe ik deze toch weg...
graag wat onderbouwend commentaar
dit = btw me eerste post,ben dus n00b (moeten er ook zijn
specs: AMD 8 core+Cryorig Ultimate @ 5,2Ghz - 16GB - 2x R9 290 met wc - HyperX Fury SSD - 2x1TB Raid1