[CM] casemod in progress

Pagina: 1
Acties:

• intuliegend
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 15-04-2024

intuliegend

Wist ik wel....

Topicstarter
ben met me 1e keesmog begonnen en het begint er al een beetje op te lijken,

specs:
gigabyte moederplank
AMD 1800 XP @ 1,7 gig
512 RAM
GeForce 3 TI 200
60 GIG IMB 7200 RPM
SB Live! 5.1
Creative DTT 2200 5.1 Dolby
300 watt temp controlled psu
en ofcourse nog wat casual shit;netwerkkaartje enzo :Z

heb er in de voorkant een 90 mm fan (intake) ingezet buisje ervoor,rood gespoten.
zijkant 1x 80 mm intake,achterkant 80 mm outtake en bovenop 3x 40 mm outtake.
kast zwart gespoten ,bovenkant metallic,fanbus 7\12V (3 zwitches voor en 3 bovenop,is niet zo goed te zien op pic) (moeten nog ledjes in)

ben er zelf best tevre mee alleen is de kast te klein,moet iets groters hebben,maar tot die tijd wil ik er nog wel een beetje aan modden; iemand nog een leuk id????,moet wel iets zijn wat niet te duur is,want als ik me bigtower heb doe ik deze toch weg...

graag wat onderbouwend commentaar

Afbeeldingslocatie: http://picserver.student.utwente.nl/getpicture.php?id=7049

dit = btw me eerste post,ben dus n00b (moeten er ook zijn B) ),dus als er iets nie goed staat (zie het al helemaal voor me dat er nu een plaatje staat van m'n hond ofzo... 8)7 ) kan ik der ook niks aan doen.

specs: AMD 8 core+Cryorig Ultimate @ 5,2Ghz - 16GB - 2x R9 290 met wc - HyperX Fury SSD - 2x1TB Raid1

Verwijderd

mmnee.. geen plaatje van je hond... helemaal geen plaatje zelfs... zou wel handig zijn als je je plaatje upload en gewoon een valid url gebruikt (en gebruik een gifje / jpegje / pngetje ipv een bmp) ;)

• enriqueeeee
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 13-02 18:16

enriqueeeee

vanila coke kicks ass

was het niet zo dat je een plaatje er bij moest posten ofzo 8)7

Phreak schopt kont, Grrrrrene ook ;)

• Kraanwater
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 26-07 15:34
Leuk wta heeft dit voorn nut zonder plaatjes lijkt net als iemand 4 topic's opend voor een mod ook al zo nep..

Verwijderd

enriqueeeee schreef op 19 augustus 2002 @ 01:20:
was het niet zo dat je een plaatje er bij moest posten ofzo 8)7
Ongeschreven regels kicken arse.

• ludo
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 01-03 18:17
8)7
Ik vind de combi rood/zwart niet mooi :)

Ik zal morgen nog ff checken voor pics... dan zal ik deze post editten naar waarheid :P

Welterusten :>

• intuliegend

intuliegend

Wist ik wel....

Topicstarter
ha nu wel pic, heb hem ff op andere server gezet, scuzi voor onduidelijkheid

specs: AMD 8 core+Cryorig Ultimate @ 5,2Ghz - 16GB - 2x R9 290 met wc - HyperX Fury SSD - 2x1TB Raid1

• SH007
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Ik vind 'm wel mooi :)

De combinatie zwart-rood vind ik ook erg mooi :)

Verwijderd

Je zou er eventueel twee handvaten op kunnen zetten, kan je hem zo meenemen! >:) >:)

• Burning_acid
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

Burning_acid

Brandend_zuur :?

mooie mod, maar ligt het nou aan mij of is dat zwart nou dof?

een leven? kewl.... waar kan ik dat downloaden? | specs:http://specs.tweak.to/4608

• intuliegend

intuliegend

Wist ik wel....

Topicstarter
hmmmm woon ergens helemaal achteraf (geertruidenberg :S ) dus kan bijna nooit naar lanparty...handvaten is duz nie echt nodig, m'n kast hoeft alleen maar te verhuizen als ik hem uit het raam wil gooien als ie weer eens iets doet wat niet hoort....roken ofzo.....

• intuliegend

intuliegend

Wist ik wel....

Topicstarter
da zwarte is dof ja........goed gezien man...... :D

Verwijderd

Als eerste mod is ie zeker niet slecht.....maar gewoon een vraag, waarom heb je aan de bovenkant 3x 40mm erop gezet, waarom geen 120mm?

Verwijderd

Ziet er wel goed uit, zeker voor de eerste keer.

• Syndicate
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 10-07 10:18
damn dat zwart is vet!

welke verf is dat? of heb je dat op een bepaalde manier gedaan?

• intuliegend

intuliegend

Wist ik wel....

Topicstarter
omdat iedereen op de bovenkant al 80/90/120 mm heeft, wilde is iets anders... heb een paar van die galleries afgezocht (virtual-hideout enzo) en niemand had van die kleine aan de bovenkant vond het dus wel eens tijdworden dat iemand dat deed.....(((ent staat gewoon beter....:D

• Burning_acid
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

Burning_acid

Brandend_zuur :?

Syndicate schreef op 19 augustus 2002 @ 18:49:
damn dat zwart is vet!

welke verf is dat? of heb je dat op een bepaalde manier gedaan?
[afkraak mode] volges mij heeft ie het geverfd en toen een week in de brandende zon gezet :P
zo ziet het er iig wel uit..... [/afkraak mode]

een leven? kewl.... waar kan ik dat downloaden? | specs:http://specs.tweak.to/4608

• intuliegend

intuliegend

Wist ik wel....

Topicstarter
voorkant is glans verf, de zijkanten zijn in mat geverfd, niks speciaals gedaan nee, zo is die verf gewoon (vraag me nie wat voor merk want da weet ik al nie meer)

• Syndicate
Ah sjit! Had gehoopt dat je de merknaam van de verf nog wist...

nah goed nix aan te doen :S

Verwijderd

Nu alleen je monitor en je toetsenbord/muis nog en je hebt samen met je creative speakertjes een hele set.......past dan goed bij elkaar :*) :*)

• intuliegend

intuliegend

Wist ik wel....

Topicstarter
nee alleen m'n beeldscherm moet nog zwart, me toetsenbord is al blauw met zwart en m'n muis ook (logitch optical)

maar wil toch groter scherm dus laat deze maar even met rust 8)

Afbeeldingslocatie: http://picserver.student.utwente.nl/getpicture.php?id=7079

Verwijderd

Hey effe een andere vraag, ik heb zelf nooit plaatjes in een forum gezet. Hoe doet je dat?

Verwijderd

PS. Ik weet dit is off-topic........

• Syndicate
read tha faq m8

Verwijderd

Verwijderd schreef op 19 augustus 2002 @ 19:11:
PS. Ik weet dit is off-topic........
Zie FAQ |:(

• Syndicate
offtopic:
kijk bovenaan op deze pagina en in het balkje daaro staat 'faq'

• intuliegend

intuliegend

Wist ik wel....

Topicstarter
wist ik ook nie hoor......weet het pas sinds gisteren...... :D

moet je ff naar http://picserver.student.utwente.nl gaan, daar kan je je plaatjes uploaden en als je dan het plaatje wilt plaatsen gebruik je deze tags: [img]hier url van je plaatje[/img]

• intuliegend

intuliegend

Wist ik wel....

Topicstarter
in de faq staan alleen die tags maar niet waar je die zooi kan uploaden...is duz nie helmaal duidelijk.

• bombadil
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

bombadil

Iarwain Benadar

Verwijderd schreef op 19 augustus 2002 @ 19:11:
Hey effe een andere vraag, ik heb zelf nooit plaatjes in een forum gezet. Hoe doet je dat?
code:
1
[img] typ hier je url* [/img]

* dwz de link naar waar(op het internet) je het genoemde plaatje heb geupload.
Edit:
je kan gratis uploaden naar bijv je eigenwebspace bij je provider. Maar ook bij o.m. www.theforumisdown.com
edit 2
Ik meot veel vaker refreshen en niet in zoveel windows surfen :/

"De ouwe Tom Bombadil is een vrolijk kwastje,Zijn laarzen zijn geel en knalblauw is zijn jasje, Want Tom, die de meester is, heeft geen ooit gevangen, Zijn liedjes zijn sterker en zijn benen zijn langer". (LotR)

Verwijderd

THX ;)

• intuliegend

intuliegend

Wist ik wel....

Topicstarter
maar heeft er nou nog iemand een vet id???? wat kan en nou nog bij ge-mod worden wat niet teveel kost????

Verwijderd

Wat je zou kunnen doen is verlichte fans maken. Moet je twee ledjes in je fan bouwen. Ziet er echt kewl uit. :9~ :9~ :9~
Via de search kan je daar het één het ander over vinden. Er zelfs een hele guide te vinden over hoe je zoiets zou kunnen maken.

• intuliegend

intuliegend

Wist ik wel....

Topicstarter
hmmm das wel goed id, heb ik wel is gezien, ziet er idd erg kewl uit.
kan iemand mij dan gelijk vertellen waar je het goedkoopst aan blauwe leds kan komen????

kweet het kan ook de search gebruiken en elke winkel afgaan en het is ook wel beetje off-topic maar als iemand het weet zou ik het graag horen.

Verwijderd

Gewoon effe in je woonplaats zoeken naar een elektro boer. Die zal het wel hebben. Die kan je waarschijnlijk ook wel vertellen welke je nodig hebt en of je weerstanden nodig hebt.

SUCCES IN IEDER GEVAL! ;) ;)
Laat effe weten hoe het geworden is......

Verwijderd

Trouwens wil je nog meer spulletjes hebben dan kan je ook terecht bij www. xxlcases.nl

• intuliegend

intuliegend

Wist ik wel....

Topicstarter
ja maar onze electroboer heeft nie zo veel, wel schakelaartjes maar dan weer geen DPDT schakelaars, en ook geen ledjes.....

dus daar heb je nie zoveel aan, moet het dan toch van internet halen (kutgat waar ik woon....)

• DAMAGE
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 17-04 21:40

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

hmmm dit begint al ergens op te lijken :)

Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel

• C@SP
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 03-08 17:02

C@SP

Biertje ??

Je kan je 7110 ook een paintjob geven :)

"If you can't convince people with arguments, dazzle them with bullshit"

• Galaxis
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 03-08 12:48
ik ben dus net klaar met zo`n zelfde kast te modden.

Ik heb er een window + ccfl in gezet ,zijkant 92 mm intake ,achterkant 80mm outtake en in vrolijke kleurtjes gespoten . Helaas nog geen pics ,komen deze week waarschijnlijk wel . :) . Als ik jou was zou ik nog een laagje blanke lak over je kast heen spuiten watn het ziet er echt Dof uit.

• intuliegend

intuliegend

Wist ik wel....

Topicstarter
wil nu wel een bigtower gaan modden en daar dan op de bovekant een raampje inmaken met ccfl en dan in dat raam stuk of 12 40 mm coolertjes bouwen, lijkt me wel vet gezicht :D

hij lijkt wel heel dof maar die foto maakt het erger dan dat het eigelijk is, foto is midden in de nacht genomen met alleen die flitser als lichtbron, licht valt er gewoon beetje verkeerd op denk ik...

Verwijderd

Ik wil uiteindelijk 's een case maken met alleen maar fans, bv. allemaal 80mm. Lijkt me wel een gaaf gezicht. :9~ :9~ :9~ :9~

• intuliegend

intuliegend

Wist ik wel....

Topicstarter
is ook wel vet id ja, allemaal 80 mm's met lasercut design fingerguards erop en dan flink aantal ccfl's derachter, en dat je de fans kan besturen met een afstandsbediening :D

en een ferrari + playboy masion zou ook wel grappig zijn.......

Pagina: 1