Waarschuwing, opperprutser aan het werk... en als je een opmerking van mij niet snapt, klik dan hier
GTA3 op die resolutie op jouw config is heel normaal. Wat bedoel je precies met foute lichteffecten? En in welke spellen heb je die?
ik heb die fouten in veel spellen, en lijken sterk op de fouten die je had met de oude videokaarten, die nog niet goed ondersteund werden (verkeerde skins, enzo, en lichteffect gaan gewoon helemaal fout, kan het niet uitleggen)
Waarschuwing, opperprutser aan het werk... en als je een opmerking van mij niet snapt, klik dan hier
Lijkt mij dan toch een driver probleem. Ga eens naar apparaatbeheer en delete je kaart daar eens. Daan opnieuw opstarten en je kaart wordt opnieuw geinstalleerd. Misschien dat dat helpt
ik heb al 3 verschillende driver versies geprobeerd (ondermeer de Omega driver) en het maakt niet uit... ik dacht ook eerst aan de drivers namelijk
Verwijderd
heb je de agp drivers wel geinstalleerd? In de meuktracker staan ze wel, nieuwste via 4in1 (ik meen 4.42) dat zou moeten helpen
[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 19-08-2002 17:21 . Reden: quake 3 is niet echt direct 3d based ;) ]
Pagina: 1