GeForce2 en Win2K 3d problemen

Pagina: 1
Acties:

• deepbass909
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 11:32

deepbass909

[☼☼] [:::][:::] [☼☼]

Topicstarter
Wie kan mij helpen???
ik heb een GeForce2 GTS in mij pc (een msi K&T Turbo2 met een Duron 900) en in direct 3d spellen lijken de licht effecten helemaal fout te gaan, en de boel helemaal te vertragen. Ik vind ook een resolutie van 800x600 32bit in GTA2 laag voor mijn systeem, om de boel een beetje soepel te laten lopen...
Ik heb al verschillende driver versies geprobeerd, directx8.1 geïnstalleerd, en het helpt allemaal niet...
wie kan mij helpen???

Waarschuwing, opperprutser aan het werk... en als je een opmerking van mij niet snapt, klik dan hier

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
GTA3 op die resolutie op jouw config is heel normaal. Wat bedoel je precies met foute lichteffecten? En in welke spellen heb je die?

• deepbass909

deepbass909

Topicstarter
ik heb die fouten in veel spellen, en lijken sterk op de fouten die je had met de oude videokaarten, die nog niet goed ondersteund werden (verkeerde skins, enzo, en lichteffect gaan gewoon helemaal fout, kan het niet uitleggen)

Waarschuwing, opperprutser aan het werk... en als je een opmerking van mij niet snapt, klik dan hier

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Lijkt mij dan toch een driver probleem. Ga eens naar apparaatbeheer en delete je kaart daar eens. Daan opnieuw opstarten en je kaart wordt opnieuw geinstalleerd. Misschien dat dat helpt :?

• deepbass909

deepbass909

Topicstarter
ik heb al 3 verschillende driver versies geprobeerd (ondermeer de Omega driver) en het maakt niet uit... ik dacht ook eerst aan de drivers namelijk

Verwijderd

heb je de agp drivers wel geinstalleerd? In de meuktracker staan ze wel, nieuwste via 4in1 (ik meen 4.42) dat zou moeten helpen

[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 19-08-2002 17:21 . Reden: quake 3 is niet echt direct 3d based ;) ]

Pagina: 1