Explore everything - Maak je er niet zo druk om
Ik ben ook benieuwd waar ik zo'n kabeltje kan kopen ! Ik heb namelijk geen TV-out op mijn pc. Kan ik dan gewoon een kabeltje kopen dat die monitor aansluiting opgesplitst wordt naar twee aansluitingen en dan op de ene mijn monitor zetten en die andere aansluiten op de tv ?
Verwijderd
zou inderdaad wel handig zijn maar krijg je dan geen probleem met frequenties..
lijkt me niet best als je videokaart op bijv. 85 Hz naar je 50 Hz TV stuurt
lijkt me niet best als je videokaart op bijv. 85 Hz naar je 50 Hz TV stuurt
Je kan ook een RGB kabeltje maken. Is vrij simpel en niet duur.
Op de volgende link staat wel een schema. Deze werkt uiteraard alleen in combi met een G400DH. Probeer het dus niet met een andere videokaart, als je het wel doet is het je eigen schuld als er iets kapot gaat.
http://www.rendo.dekooi.nl/~verbij/g400.htm
Voordeel van deze kabel is de uitstekende beeldkwaliteit van RGB. Vele malen beter dan composiet en ook beter dan S-vhs.
Op de volgende link staat wel een schema. Deze werkt uiteraard alleen in combi met een G400DH. Probeer het dus niet met een andere videokaart, als je het wel doet is het je eigen schuld als er iets kapot gaat.
http://www.rendo.dekooi.nl/~verbij/g400.htm
Voordeel van deze kabel is de uitstekende beeldkwaliteit van RGB. Vele malen beter dan composiet en ook beter dan S-vhs.
Hey Nefelim, die bedoel ik ja! Een huisgenoot van me heeft er precies zo 1. Zijn die ergens los verkrijgbaar, dat je weet?
En Nicap, bedankt voor het schema, maar ik ben niet zo'n technische prutser, of eigenlijk dus wel een technische prutser
. Het liefst koop ik hem ergens in de winkel, en dan maar 2 tientjes meer uitgaven, dan mijn lieve DH-tje op te blazen oid door mijn geklungel.
En Nicap, bedankt voor het schema, maar ik ben niet zo'n technische prutser, of eigenlijk dus wel een technische prutser
Explore everything - Maak je er niet zo druk om
Verwijderd
Volgens mij kan je alleen maar zo'n rgb kabel maken, omdat niet elke video kaart een normaal video signaal bezit kijk maar op [url]http://www.hwb.acc.umu.se/co_VGA15.html[url] Daar zitten wel RGB tussen maar geen composite video en die zul je nodig hebben!.
Of zal dat in de sync ingebakken zitten?
Of zal dat in de sync ingebakken zitten?
Ik heb er wel een die ik wil verkopen (ik ga wel prutsen)
zeg maar of je hem wil hebben en voor hoeveel
zeg maar of je hem wil hebben en voor hoeveel
Hmmm ik heb ook 'n OEM versie van de Matrox G400 Dualhead.. zat wél 'n kabel bij..! 
Wel tof hoor zo'n TV-uit
Wel tof hoor zo'n TV-uit
Microsoft Surface Pro 6 | Samsung Galaxy S21FE | XBOX Series X
Dat kabeltje hoort ook bij de oem versie meegeleverd te worden ga dus ff als de sodemieter terug naar die zaak waar je je kaart vandaan hebt
Oh ja joh!!!
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 19 oktober 2000 22:22 schreef ubermaestro het volgende:
Ik ben ook benieuwd waar ik zo'n kabeltje kan kopen ! Ik heb namelijk geen TV-out op mijn pc. Kan ik dan gewoon een kabeltje kopen dat die monitor aansluiting opgesplitst wordt naar twee aansluitingen en dan op de ene mijn monitor zetten en die andere aansluiten op de tv ?[/quote]Dream on :P:P
Ik ben ook benieuwd waar ik zo'n kabeltje kan kopen ! Ik heb namelijk geen TV-out op mijn pc. Kan ik dan gewoon een kabeltje kopen dat die monitor aansluiting opgesplitst wordt naar twee aansluitingen en dan op de ene mijn monitor zetten en die andere aansluiten op de tv ?[/quote]Dream on :P:P
Pagina: 1