Toon posts:

OpenOffice 1.0.1 op Debian 3.0 / testing

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Tot twee maal toe heb ik nu versie 1.0.1 gedownload van de mirros van nl.openoffice.org en geprobeerd deze op Debian 3.0 / testing te installeren.

Helaas telkens krijg ik bij het decomprimeren de melding dat er bepaalde bestanden niet gekopieerd kunnen worden.

Zou de file op de mirror "gewoon" rot zijn, of kan het zijn dat er problemen zijn met Debian ism OpenOffice 1.01

• intoxicated
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

intoxicated

Haaaai :w | ALT-S

Het is uiteraard mogelijk dat er ergens filecorruption is ontstaan. Heb je de MD5 van de file gechecked?

Edit: Hmz, ik zie dat de NL-mirrors van OOo geen MD5-checksums hebben :'(

"Anyone who does not agree with me is mentally sick, and should be shot I'm afraid to say."
- Pastor Richards @ VCPR

Verwijderd

Gister heb ik openoffice1.0.1 ook gedownload van het internet en geinstaleerd op debian 3.0 en dat werkte na wat gepruts gewoon. Maar hoe heb je het geinstaleerd. Ik neem aan dat je het als root gedaan hebt??? In welke directory wou je het instaleren??
Maar zelf denk ik niet dat de link verrot zal zijn, lijkt me raar maar het zou kunnen

/edit
ik geloof dat ik van deze site die zooi gedownload heb dus probeer die eens die moet wel werken denk ik

http://niihau.student.utw...LinuxIntel_install.tar.gz

Verwijderd

Topicstarter
De volgende procedure heb ik gevolgd:

Als root ./setup -net ( en laat Open Office daarbij in /opt/office installeren).

Op een bepaald moment krijg ik echter de melding dat een libsgtt of zoiets niet te verplaatsen zou zijn.

Ook het negeren van deze melding en verder gaan met de installatie levert geen werkende OpenOffice op

Verwijderd

Waarom gebruik je niet de onofficiele debian pakketten die er al een tijdje zijn? Werkt perfect en zelfs de nederlandse files zijn beschikbaar. Eeen lijstje van mirrors die je aan je sources.list kunt toevoegen vind je op: http://www.linux-debian.de/openoffice/mirrors.html