Toon posts:

Probleem met Asus A7M266

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb al geruime tijd dat de pc zomaar ineens reset, maar nu doet hij helemaal niets meer.
Als ik hem opstart loopt hij tot de melding van "chipawayvirus" en dan doet hij niets meer.
Ik kan wel in de bios komen maar na ongeveer 5 seconden kan ik daar ook niets meer dan beweegt de cursor ook niet meer.
Ik heb al ander geheugen geprobeerd en zonder diskettestation of hb maar niets helpt.
Hoe moet het nu verder?????????????????

• McKaamos
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

McKaamos

Master of the Edit-button

beter koeling?
als je pc te heet wordt stoptie ook meteen.

Iemand een Tina2 in de aanbieding?

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Probeer het eens met een andere voeding.

Verwijderd

Topicstarter
Hij heeft de hele middag uit gestaan heb hem pas net aangezet en toen begon het gelijk.
Dus het lijkt me sterk dat hij nu al te heet is geworden.

• McKaamos
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

McKaamos

Master of the Edit-button

Verwijderd schreef op 18 augustus 2002 @ 22:35:
Hij heeft de hele middag uit gestaan heb hem pas net aangezet en toen begon het gelijk.
Dus het lijkt me sterk dat hij nu al te heet is geworden.
als je cooler scheef zit wordtie in 20 seconden te heet.

Iemand een Tina2 in de aanbieding?

• Laurent
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Kijk toch eens voor de zekerheid de temperatuur van je CPU en post deze evt. hier, dit kan je vinden in je BIOS. Als je heatsink erg slecht contact maakt met je processor kan die FAN wel net zo hard draaien als die wil, maar kouder wordt je CPU er dan niet van (nouja, misschien een klein verschil). Waar je dan ook direct naar kan kijken (en hier kan posten) zijn de voltages die je voeding geeft, als bijvoorbeeld de +5v te veel afwijkt krijg je ook een onstabiel systeem.

Hoeveel watt voeding heb je d'r trouwens in zitten? (dit kan dus ook goed een voeding probleempje zijn)

Verwijderd

Topicstarter
De voeding is 300 watt ik kan niet kijken wat de temperatuur is want ik kan niet in dat scherm van de bios komen want dan is hij al vast gelopen.

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Controleer dan ff of de cpu koeler goed zit. Als dat neit zo is is weet je gelijk wat het probleem is :)

• Shunt
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 11:52

Shunt

Boe

voel eens aan het blok wordt hij dan warm ? of niet dan bedoel ik dus echt niet warm en hou de ventilator eens tegen dan wordt hij eerder warm

Game PC
2 Post or Not 2 Post What's the question ?
"If it ain't broken, you didn't try hard enough"

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb net alles nagekeken zit allemaal goed

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Hoelang blijft je PC piepen zonder geheugen?

Verder heb ik ook het idee dat je voeding de geest heeft gegeven.. Probeer ook eens een andere voeding (je hebt misschien meerdere PC's, aangezien dat je al ander geheugen had geprobeerd)

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb intussen alles geprobeerd, ander geheugen,voeding,proc nog steeds hetzelfde probleem.
Heb vandaag nieuw mb besteld weg met die asusrommel

• ModmaN
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 27-07-2015

ModmaN

Damn i'm good

bios reset, heb ik ook gehad, met oc'en nadat ik de geheugen timings had aangepast.

reboot en vast, bios reset, en hij deed het weer :P

get rich or die try'in

Pagina: 1