[SP] Reply verwijderd?

Pagina: 1
Acties:
  • 29 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dinictus208
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Hai,

In "[splielerij] het grote battlefield 1942 topic" had ik een reply gepost dat ik het spel niet zo gaaf vond, de singleplay demo ging het om. Dit was de betreffende reply:

Nou ik weet niet of ik het nou zo gaaf vind hoor. Wederom een spel zonder bloed.
ik kan hem wel in een hoge reso draaien maar zodra ik verder dan 800X600 ga zijn alle letters fucked up.

Tubruk vond ik zelf langdradig, saai. De ai die je moet bijstaan sucks dus moet je alles alleen doen??

Die staat er nog. 2 of 3 reply`s later kreeg ik van X, weet niet eens meer wie het nou was, iets in deze trend:

Er is ook een multiplay demo he..

aars.....

Later op de dag las ik deze aardige reply en gaf iets als dit als antwoord:

Het gaat hier toch om meningen en revaringen. Respecteer dat dan en noem me niet gelijk aars, kind.

Agreed, ook niet echt aardig.

Nu zijn de laatste 2 reply`s gewoon weg. Ik weet het zeker.
Graag zou ik hier nog ff iets over horen, waarom zijn ze weg. Okay ik heb wel een idee, maar zonder toelichting vind ik het wel vreemd.

Thnks!

I could feel at the time There was no way of knowing Fallen leaves in the night Who can say where they're blowing As free as the wind And hopefully learning Why the sea on the tide Has no way of turning

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bazs2000
  • Laatst online: 26-09 09:12

bazs2000

Pixels zo groot als een atoom

Die reply's vallen onder de cathegorie troll, die worden dan verwijderd.
Dat is gewoon logisch, maar waarom wil je dat weten dan?

Krankzinnige muziek vind je hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@NIC
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-09 16:57
Er staat simpel weg te veel rotzooi in dat draadje.
ItSnows is dat nu (denk ik) aan het schoonmaken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo te zien zijn ze inderdaad verwijderd. Als ik de originele inhoud zie, dan wordt er redelijk gedlamed over een weer. Dat zal dan ook wel de reden van verwijdering zijn, maar daarover kan een SP-mod waarschijnlijk meer vertellen :)

Overigens is het vrij normaal dat discussies enigszins opgeschoond worden, als het fout gaat in zo'n topic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dinictus208
  • Niet online
Nee okay ik weet wel genoeg hoor.
Ik was er niet zo blij mee dat iemand meteen aars naar me gaat roepen als ik een game niet zo gaaf vind. Aan de andere kant hoefde ik daar niet op te reageren natuurlijk. Deed ik wel.

Der is ook verder niemand die ff iets in de trend zegt van: "he aarsroepen hou daar eens mee op"

He maargoed ik kan er wel tegen hoor. Tis me duidelijk.

I could feel at the time There was no way of knowing Fallen leaves in the night Who can say where they're blowing As free as the wind And hopefully learning Why the sea on the tide Has no way of turning

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@NIC
Dinictus schreef op 18 augustus 2002 @ 21:28:
Nee okay ik weet wel genoeg hoor.
Ik was er niet zo blij mee dat iemand meteen aars naar me gaat roepen als ik een game niet zo gaaf vind. Aan de andere kant hoefde ik daar niet op te reageren natuurlijk. Deed ik wel.

Der is ook verder niemand die ff iets in de trend zegt van: "he aarsroepen hou daar eens mee op"

He maargoed ik kan er wel tegen hoor. Tis me duidelijk.
Stil houden en posten in SM, anyways, das mij geleerd en dat heb ik ook gedaan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dinictus208
  • Niet online
Thnks :)

Ach ik ga echt niet lopen zeiken over dat iemand dat zegt, dat gaat me te ver. [dat wil ik dus bij deze ook niet doen he!]
Ik laat me ook uit de tent lokken da's mijn fout dus weer. Als er een aantal dan ff zeggen van "he, keep it cool jongens ofzo" dat zou dat beter zijn. We komen voor onze lol.

Damn ik zie trouwens dat ik verwijderd met een t heb geschreven. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als een mod er op tijd bij is, dan zal dat normaliter ook echt wel gebeuren.

Als je iets in SM post, dan is een mod er meestal ook wel redelijk op tijd bij. Als er echter achteraf nog "repareerd" moet worden, dan zijn soms wat drastischere maatregelen nodig. Wij mods hebben ook een leven ;) vandaar dat we niet altijd overal bovenop kunnen zitten :P
Damn ik zie trouwens dat ik verwijderd met een t heb geschreven. 8)7
O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dinictus208
  • Niet online
GREAT!

THNKS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[rml][ SP] Even naar kijken ?[/rml]
Hier staat ook dat deze verwijderd zijn.

En iedereen krijgt een kans iets beter op te letten met zijn/haar postgedrag maar de volgende keer volgt een mail met een OW wegens flamen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@NIC
Er staat al "een volgende keer" in SM :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dinictus208
  • Niet online
Verwijderd schreef op 18 augustus 2002 @ 23:17:
[rml][ SP] Even naar kijken ?[/rml]
Hier staat ook dat deze verwijderd zijn.

En iedereen krijgt een kans iets beter op te letten met zijn/haar postgedrag maar de volgende keer volgt een mail met een OW wegens flamen....
Indrukwekkend. Hoop dat julie dat wel opletten wie de firestarter is.
Met alle respect.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dinictus208
  • Niet online
Zo nu wil ik julie toch nog even attenderen op de gebeurtenissen binnen het betreffende topic.

lees dit maar:

X brallt uit:

“O ja, en wat kwamen we weer tegen!!!!! Teamkillers!!!!!!!!!! Kunnen die kanker lijer nou niet een keer ophouden met TKen.”

quote:

raptorix schreef op 19 augustus 2002 @ 02:08:
[...]

Kan je je misschien gedragen Er zijn nogal wat mensen die een nare smaak in hun mond krijgen bij dat woord, het lijkt wel mode te worden onder jongeren om de hele tijd kanker te roepen.

Reply van X:

En sommige krijgen een nare smaak van pepsi.. ga je die nu alle pepsi lovers vragen om af te kicken?!
Kanker zo niet man!

en als afsluiting van meneer X

Ja hallo, het was misschien de bedoeling om door te overdrijven een punt duidelijk te maken?
'k Ga er niet m'n excuus voor aanbieden hoor. Dat moeten die met hun gezeik erover maar doen dan. Ik stoor me namelijk net zo erg aan die opmerkingen dan hun aan dat kankergedoe.

Maar back on topic. wil X

Raptorix wil er nog wat aan doen maar wat krijgt hij? En fijne ad remme reactie dat hij maar moet wieberen.

Ik wil dus geen modje schoppen want dat hoort in SM, maar dit gedrag gaat toch echt te ver jongens? Als het veelvuldig roepen van K#$%^%er hier gewoon getolereerd wordt dan ben ik echt weg. Ja, en ik ken de regel: dan lees je het toch niet, of als het je niet bevalt dan ga je toch weg. Prima misschien is dat dan ook wel het beste. Maar ik kan me niet voorstellen dat jullie graag een forum modden en onderhouden waarin dit soort gedrag gewoon wordt toegelaten.

Ik kom hier al best lang en sinds het laatste jaar merk ik echt dat het hier harder wordt, Wellicht is het een goede weergave van hoe de jeugd tegenwoordig met elkaar om wil gaan maar van een technisch forum als dit zou ik toch een concequente hantering van volwassen gedragsregels verwachten. Okay, julie hebben ook andere dingen aan je hoofd maar een leuk begin zou zijn om op het woord K$%^er als scheldwoord een dagban te zetten o.i.d.

Dit is wat ik kwijt wilde..

[ Voor 0% gewijzigd door Dinictus208 op 19-08-2002 12:17 . Reden: Ik zag dat Menic er ook al voor in SM zat ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dinictus schreef op 19 augustus 2002 @ 08:46:
[...]

Indrukwekkend. Hoop dat julie dat wel opletten wie de firestarter is.
Met alle respect.

Zowel jij als hij zaten fout :) Ik kan dat -niet- voor de ene persoon een uitzondering maken en voor de ander geen uitzondering: als iemand zoiets doms post post je dat in SM dan ga je daar -niet- op reageren in die draad.

Enne, als je die post hierboven nou in SM had gezet had ik deze eerder gezien ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Betreffende personen hebben mail gehad :)
Het zoeken duurde even dus het verzoek volgende keer even op de datum van de post te klikken en deze in je draad te plaatsen; maakt het mij weer makkelijker :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Betreffende personen hebben mail gehad :)
Het zoeken duurde even dus het verzoek volgende keer even op de datum van de post te klikken en deze in je draad te plaatsen; maakt het mij weer makkelijker :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dinictus208
  • Niet online
Owkeej,

;)

Het ging mij meer om de illustratie, maar goede actie..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ey mijn post staat er 2 keer >:)

Ik dacht dat dat niet meer kon :? :)
Je hoeft het maar 1 keer te lezen ;) :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dinictus208
  • Niet online
Ik dacht al, krijgen die mensen dan ook 2 mailtjes?
:o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En iedereen weer tevree :)

M.a.w. opgelost :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.