New frontje --> dvd vast?

Pagina: 1
Acties:

• Perphide
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 21-04-2024
Ik had zojuist een nieuwe brander ontvangen via de post en meteen ingebouwd (werkt perfect heb al 5cd's gefikt) ik had ook frontjes besteld.... erop gemaakt uiteraard.... mn dvd laatje schoot ineens eruit en wil nu niet meer op of dicht.... als de pc boot gaat hij ongeveer 1cm verder naar buiten want verder dan 5mm naar binnen kan hij niet.. oftewel hij steekt een stukje uit.... zo kan ik hem niet gebruiken...... ik vrees NOG niet het ergste... (kapot) maar weet ieman hoe dit op te lossen is? of er nog garantie op zit of hoe alsnog open/dicht doen...

• _MaLa_
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18-12-2022
zit het frontje er wel ingeclickt ? kan me nie voor stellen dat ie in 1 keer 1 tandje na voren staat of je moet wel heel veel kracht er op hebben gegeven >:)

• Perphide
_MaLa_ schreef op 18 augustus 2002 @ 20:57:
zit het frontje er wel ingeclickt ? kan me nie voor stellen dat ie in 1 keer 1 tandje na voren staat of je moet wel heel veel kracht er op hebben gegeven >:)
Nee ik ben altijd zo voorzichtig mogelijk, wat als hij wel een paar tandjes verschoven is? want stel je voor dat het wel zo is? wat dan?

• W1LL3M
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 20:19

W1LL3M

⭐⭐⭐⭐⭐

openschroeven en het mechanisme bekijken -of- terugbrengen voor garantie :)

• _MaLa_
SilentSniper schreef op 18 augustus 2002 @ 20:58:
[...]

Nee ik ben altijd zo voorzichtig mogelijk, wat als hij wel een paar tandjes verschoven is? want stel je voor dat het wel zo is? wat dan?
ik zal die orginele er maar eens opzetten en dan looken of het goed zit... niet goed dan stuur je hem zo terug :P zeg je gewoon na 1x openen ging die nie meer goed dicht >:)

• Perphide
_MaLa_ schreef op 18 augustus 2002 @ 21:04:
[...]

ik zal die orginele er maar eens opzetten en dan looken of het goed zit... niet goed dan stuur je hem zo terug :P zeg je gewoon na 1x openen ging die nie meer goed dicht >:)
Goed idee.... ik zet de originele erop en doe hem dan terug.... werkt ie weer..... nieuwe frontje erop.... en zo kan dat tijdje door gaan... of het moet dan wel goed gaan...

• _MaLa_
SilentSniper schreef op 18 augustus 2002 @ 21:10:
[...]

Goed idee.... ik zet de originele erop en doe hem dan terug.... werkt ie weer..... nieuwe frontje erop.... en zo kan dat tijdje door gaan... of het moet dan wel goed gaan...
wat voor brander is het eigenlijk het moet heel simper zijn bij liteons en plextors gewoon click werk :?

• Perphide
_MaLa_ schreef op 18 augustus 2002 @ 21:12:
[...]

wat voor brander is het eigenlijk het moet heel simper zijn bij liteons en plextors gewoon click werk :?
tis ook een lite-on.... ik heb oude frontje eraf gehaald..... nieuwe erop geklicked... lade open gedaan.... andere voorkantje erop lade weer dicht werkt niet....

• Juicy
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 31-03 17:13
Heb je nou je oude frontje al geprobeerd ?

Probeer eerst eens wat voordat je hier een topic voor gaat openen. Als het dan nog niet lukt dan kun je hier terug komen voor raad. Ok ?

-

• _MaLa_
Juicy schreef op 18 augustus 2002 @ 21:22:
Heb je nou je oude frontje al geprobeerd ?

Probeer eerst eens wat voordat je hier een topic voor gaat openen. Als het dan nog niet lukt dan kun je hier terug komen voor raad. Ok ?
nieuwe dingen ga je nooit eerst helemaal demonteren, frontje monter is click werk ... denk dat er wat anders aan de hand is ...

• Perphide
_MaLa_ schreef op 18 augustus 2002 @ 21:26:
[...]

nieuwe dingen ga je nooit eerst helemaal demonteren, frontje monter is click werk ... denk dat er wat anders aan de hand is ...
precies..... en ik had trouwens al wel wat geprobeerd.... maarja....

• Juicy
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 31-03 17:13
SilentSniper schreef op 18 augustus 2002 @ 21:28:
[...]

precies..... en ik had trouwens al wel wat geprobeerd.... maarja....
Je zoekt hulp, iemand vraagt of je je oude frontje al weer hebt geprobeerd en je geeft geen antwoord ... Schiet zo niet echt op.

-

Verwijderd

misschien zit er achter het frontje een element dat controleert of de lade dichtis.
/of open

Verwijderd

hoezo zet je de oude nieteerst terug voordat je vragen steld.
Je moet eerst alles uitsluiten!

• _MaLa_
Verwijderd schreef op 18 augustus 2002 @ 21:42:
hoezo zet je de oude nieteerst terug voordat je vragen steld.
Je moet eerst alles uitsluiten!
hij kan alleen nog proberen iemand te vinden die het wel eens eerder gedaan heeft.. ik weet het ook niet precies..

en niet zo wijze post doen want lees nou maar eerst de faq eens hoe je moet posten en editten 8)7
Pagina: 1