Toon posts:

webpage beveiliging

Pagina: 1
Acties:
  • 37 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
heb de search nu gebruikt en vanalles gelezen ook bij google
maar het probleem wat ik heb staat er niet tussen.
Ik vond het slotje ook erg snel erop en in mij ogen niet correct,maar dat is mijn mening.
het gaat hierom : heb thuis een webcam draaien en die geeft streaming video weer op de volgende pagina http://utrecht.myowncam.org ,nu wil ik deze pagina beveiligen met een password.

Het volgende probleem doet zich voor met de scipts die ik tot op heden erin het geknoopt.

Je kan de pagina al bekijken voordat je een user/pw hebt moeten invullen ,ik had dat graag andersom gezien, is er iemand die mij kan vertellen of dit is op te lossen,of dat dit een onmogenlijke opgave is.

btw ben een noob hierin

Verwijderd

maak een login met php of een ander script en als pass+user correct is link je door naar je webcamsite.

niet al te moeilijk toch ?

• eghie
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online

eghie

Spoken words!

wat is nu je script voor us/pw :?
en ondersteund je server ook php :?

• Thijsmans
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09:22

Thijsmans

⭐⭐⭐⭐⭐ (5/5)

een javascript prompt [google]javascript prompt[/google] doet dat, maar is NIET veilig omdat het clientside is. Anders moet je het uitvogelen met een serverside script :)

Privacy-adepten vinden op AVGtekst.nl de Nederlandse AVG-tekst voorzien van uitspraken en besluiten.

• flat
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
.htaccess?

"Happiness is a way of travel, not a destination."
--Roy Goodman

• eghie
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online

eghie

Spoken words!

hier nog een pagina voor allemaal php (soms met mysql) login scripts.
en ze werken goed.
http://www.phpfreakz.nl/library.php?q=login
deze zijn wel veilig overigens.

Verwijderd

Ik denk dat je je maar zelf eens moet verdiepen in PHP of een andere server-side script taal, of iets moet gaan lezen over de webserver software (Apache? IIS?).
Dat slotje is gewoon wél terecht, want dit kun je volgens mij makkelijk zelf uitzoeken.
Na een slotje toch gewoon weer een topic openen is in ieder geval niet zo gewenst.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.