Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[search feature] forum selectie

Pagina: 1
Acties:
  • 70 views sinds 30-01-2008

• Erkens
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

Topicstarter
Als ik bij het zoeken (advanced) bijvoorbeeld de devschuur selecteer (dus alleen dat kopje, verder niets) dan doorzoekt hij alleen IT (die er boven zit)
Hoort hij dan niet gewoon alle fora te doorzoeken die onder de devschuur vallen :?

Verwijderd

Wehehe :D

Ik gok dat dit komt, omdat de volgorde van de hoofgroepen en enkele subfora wat veranderd is :P

• Erkens
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

Topicstarter
Verwijderd schreef op 18 augustus 2002 @ 20:30:
Wehehe :D

Ik gok dat dit komt, omdat de volgorde van de hoofgroepen en enkele subfora wat veranderd is :P
:)
Heb het ook met de andere geprobeerd, klopt allemaal niet, ik dacht eerst dat hij het forum wat er boven stond doorzocht, maar dat is niet zo, btw net zocht ik op de forums van General Chat:
No further matches where found, cached searchdata may include unaccessable topics (search_empty_result_voidtopics)

moest er wel ruim een halve minuut op wachten :(
Total: 34,564 | Incl: 1,521, Init: 0,642, Action: 32,808 | DB: 2,677, Tpl: 3,623 | SV: adonis.webmagix.net

sorry chem voor het melden van de tijd :D

• chem
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22:17

chem

Reist de wereld rond

klikken van de categories heeft geen 'effect', je moet echt op de fora klikken.

Klaar voor een nieuwe uitdaging.

• Erkens
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

Topicstarter
chem schreef op 19 augustus 2002 @ 10:38:
klikken van de categories heeft geen 'effect', je moet echt op de fora klikken.
op zich zou het wel handig zijn om in een keer zo'n hele hoofdgroep te doorzoeken ipv alle fora apart aan te moeten klikken, bij deze dus een feature req. :P

• chem
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22:17

chem

Reist de wereld rond

added to req. list

Klaar voor een nieuwe uitdaging.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.