Hoi,
Ik ben even bezig geweest met een countdown script wat ik vervolgens in een div tag laat zien. Nu werkte dit niet met opera (lack of DOM support) en dacht ik, ik ga het voor opera dan in een form doen. Alles leuk en aardig, totdat ik er achter kom dat Opera kennelijk geen externe javascripts ondersteund
Ik roep het aan als:
en gebruik vervolgens gewoon functies daaruit; werkt dus lekker niet
Als ik de inhoud van Countdown.js regelrecht tussen script tags in het document zet, werkt het wel.
Het gaat hier trouwens om Opera 6.05. Doe ik het nou fout, of doet Opera het fout
Via google ben ik erachter gekomen dat de support voor externe scripts wel moet bestaan... Onder mozilla en IE werkt het trouwens allemaal prima. Kent iemand dit probleem? Zou enige hulp erg op prijs stellen
Ik ben even bezig geweest met een countdown script wat ik vervolgens in een div tag laat zien. Nu werkte dit niet met opera (lack of DOM support) en dacht ik, ik ga het voor opera dan in een form doen. Alles leuk en aardig, totdat ik er achter kom dat Opera kennelijk geen externe javascripts ondersteund
code:
1
| <SCRIPT LANGUAGE="JavaScript" TYPE="text/javascript" SRC="JavaScripts/Countdown.js"></SCRIPT> |
en gebruik vervolgens gewoon functies daaruit; werkt dus lekker niet
Als ik de inhoud van Countdown.js regelrecht tussen script tags in het document zet, werkt het wel.
Het gaat hier trouwens om Opera 6.05. Doe ik het nou fout, of doet Opera het fout
"There are 10 kinds of people in the world, those who understand binary and those who don't" | Werkbak specs