Toon posts:

90min cdr.. sony crx145e

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Haai,

ik heb een sony crx145 brander. (10x speed writer) mijn vraag is of dat ding ook 90min of te wel 800mb recordable cdtjes kan branden. 80min is namelijk geen prob.

Heeft iemand ervaring met die dingen (ik zie die recordables voornamelijk te koop van Platinum.

Btw weet iemand een zaak in de prov. Utrecht waar die dingen verkocht worden.

• Vaughn
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 02-04 16:27

Vaughn

Powered by Jomanda

Nee, die CRX drive('k heb 'm zelf ook) ondersteunt geen Overburn. Op de Sony site wordt zelf gesuggereerd dat ie tot 78 min. 35 sec. kan schrijven.

There are 10 kinds of people: Those who understand binary and those who don't.

Verwijderd

90 minuten writen heeft niets te maken met overburnen. De tracks staan dichter op elkaar. Zelfde verschil als tussen 74 min en 80 min cd's. Overburn is aan de buitekant van de cd de leadout van de cd volschrijven met data. De 99 min cd's die maken van beide gebruik, overburn en de tracks dichter bij elkaar.
Of ie dat kan weet ik niet, ik heb het zelf ook nog niet uit geprobeerd. Overburn wordt door sony in ieder geval niet ondersteund. Hoewel het met clonecd dus wel kan!! Nero en andere programma's doen het niet.
80 min cd's worden in ieder geval ondersteund. Hoe het zit met 90 minuten is nog steeds iets wat ik ook zou willen weten.
Heeft iemand een 90 min cdtje voor me?

• Stamper|IA
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17-07-2017
sure, ik heb er nog 3 voor je liggen.
Mijn Acer fikt deze Platinums dus niet!!
Ik moet alweer op zoek naar een merk dat ie wel fikt!

Verwijderd

Ik heb je een emailtje gestuurd aangaande die drie cdtjes platinum 90 minuten. Als je het mailtje niet gekregen hebt, stuur mij dan even een mailtje..

Verwijderd

weet iemand of de plextore 12/10/32 wel 90 min cdtjes bakt?

• Drogo
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 24-08 22:29
Nero zegt dat een CRX niet kan overburnen, daarom kan 't nog wel.

Zal binnenkort 's ff een 90min cd testen.
Pagina: 1