Ok... Heb dus nu m'n waterkoeling draaiend en ben bezig om te OC'en maar nu heb ik een probleem... Als ik m'n FSB hoger zet als 139/?? dan doet hij het één keer wel start hij dus gewoon op maar zodra m'n computer uitgaat en ik probeer hem opnieuw op te starten dan gebeurt er eerst niks gaan gewoon de beeldschermen enzo uit.. dan zet ik de computer zelf ook uit en zet hem dan weer aan dan komt m'n computer gelijk in de BIOS en krijg ik een verhaaltje van during the last boot-up your system hang up becouse of a wrong Frequency...
Dan zet ik m'n FSB terug naar 133/?? en dan start hij weer. Doe ik dan gelijk weer de BIOS in gaan en zet hem weer op b.v 149/?? dan doet hij het weer één keer maar zodra hij uit gaat weer hetzelfde verhaaltje als hierboven... Hij gaat trouwens niet hoger als 149/?? want dan doet hij het gelijk niet....
m'n moederbord is een ASUS A7A266 m'n processor een AtlonXP 1500+ gelocked
en m'n geheugen is PC2100 DDR geheugen van een merk wat ik nu ff niet weet... heb verder een Matrox Millenium G450 Dualhead en een Creative Soundblaster 64 geluidskaartje verder zit er een INTEL netwerkkaartje in...
Weet iemand wat dit probleem zou kunnen veroorzaken en hoe ik het zou kunnen verhelpen???
Dan zet ik m'n FSB terug naar 133/?? en dan start hij weer. Doe ik dan gelijk weer de BIOS in gaan en zet hem weer op b.v 149/?? dan doet hij het weer één keer maar zodra hij uit gaat weer hetzelfde verhaaltje als hierboven... Hij gaat trouwens niet hoger als 149/?? want dan doet hij het gelijk niet....
m'n moederbord is een ASUS A7A266 m'n processor een AtlonXP 1500+ gelocked
Weet iemand wat dit probleem zou kunnen veroorzaken en hoe ik het zou kunnen verhelpen???
SmartDoDo: Ach, afhankelijk van je smaak kan het best een lekker geil ding zijn :P
You never had a date you couldn't inflate