Geen internet meer bij UT server connectie *

Pagina: 1
Acties:

• Outl@w
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 18:51
als ik zoek naar een server bv unreal tournament en al die andere online games
valt mijn internet spontaan weg (ik zie nog wel een lijst van servers) maar kan gewoon niet meer joinen en mijn IE doet et ook niet meer

Heb het netwerk i net gedeelt door Winroute.
heb in een router nodig ofzo

(OS) Windows XP Professional (5.1 - 2600)
(CPU) 1-Intel Pentium III (Cu), 666MHz, 256KB
(RAM) 512MB
(GFX) NVIDIA GeForce4 Ti 4400, (Display) 1280x1024/32bit/60Hz
(HDDs) 8.6G/12.71G
(Ethernet) #1 (Realtek RTL8029(AS)-based Ethernet Adapter (Generic) - Packet Scheduler Miniport (10Mb/s)

Feyenoord!

Verwijderd

Hoe staat het met de comp waarlangs je je internet krijgt (de comp die winroute draait en die dus rechtstreeks aan het internet hangt ?) Heb je daar ook nog een firewall op draaien, of iets anders wat zich met inet zou kunnen bemoeien ? En hoe houdt die comp zich als je aan het internetten bent ? Het is toch geen 486er o.i.d. ? Nuja, wat specs graag en verdere info over je netwerk, foutmeldingen, en je Winroute-settings (speciaal de firewall/internet-gerelateerde (b.v. wat voor videokaart je hebt doet er niets toe...)).

By the way, als je internetcomputer ook WinXP draait heb je helemaal geen winroute nodig, XP ondersteunt dat an sich ook al! En da's veel gemakkelijker in te stellen. (En Linux zou helemaal optimaal zijn in geval het een router-only is)

• Tuinhark
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 10-08 11:16

Tuinhark

Retro

Is een bug in WinRoute. Had ik ook last van. UT zit door dat pingen van al die servers zoveel uitgaande connecties te openen, dat WinRoute je vanzelf afsluit. Je kunt die waarde ergens in het register van de WinRoute PC verhogen weet ik nog, maar daarmee houdt mijn parate kennis op.

edit:

Nu ja, 'bug'.. Het is een feature, maar laten we het er maar op houden dat het twijfelachtige functionaliteit biedt.. ;)

:Y)