And I find it kind of funny
I find it kind of sad
The dreams in which I'm dying
are the best I've ever had.
andere header waarschijnlijk
wat gebruik je nu voor encoding?
wat gebruik je nu voor encoding?
Doet iets met Cloud (MS/IBM)
code:
1
| <?xml version="1.0" encoding="UTF-8" ?> |
dit wordt gezet door coolmon, zou dus niet weten hoe het aanpassen
en dat met het ° achteraf toevoegen gaat ook niet, want de temperatuur zelf haalt hij ook van een andere site, en die geven hun raw data met een ° teken door
I find it kind of sad
hmm, heb script beetje aangepast, andere site gezocht, en krijg nu de raw data door zonder het ° teken, en ik heb er dan maar 'graden' achtergezet 
niet ideaal, maar het moet voorlopig maar zo
niet ideaal, maar het moet voorlopig maar zo
I find it kind of sad
%B0 is gewoon de code voor het graden teken. B0 (of 176 decimaal) is de asciiwaarde van dit teken. Vergelijk het met de %20 die in een url een spatie voorsteld. Hij exporteerd dus helemaal niet fout, maar je leest het niet helemaal goed in. (Nu ik er trouwens over nadenk, zou het eigenlijk niet &0260; moeten zijn?)
Ken Thompson's famous line from V6 UNIX is equaly applicable to this post:
'You are not expected to understand this'
Ja het programma past hier urlencoding toe terwijl html entities veel beter was geweest.
Kijk es of het misschien een of andere instelling is die je fout hebt staan.
En Janoz: ik weet niet waar je die &0260; vandaan tovert (das niet eens een geldige entity waarde) want het Unicode-graden-teken is toch echt B0.
Decimaal: &#DDD;
Hexadecimaal: &#xHHHH;
Kijk es of het misschien een of andere instelling is die je fout hebt staan.
En Janoz: ik weet niet waar je die &0260; vandaan tovert (das niet eens een geldige entity waarde) want het Unicode-graden-teken is toch echt B0.
Decimaal: &#DDD;
Hexadecimaal: &#xHHHH;
Ergens wordt er geen UTF-8 encoding gebruikt.. waar kan je niet vertellen, misschien coolmon zelf, of een editor die je mogelijk gebruikt heb (ik ken coolmon niet) of de pagina die je bekijkt waar dat javascriptje gebruikt wordt, of het javascriptje zelf..tutterke schreef op 18 augustus 2002 @ 19:57:
code:
1 <?xml version="1.0" encoding="UTF-8" ?>
dit wordt gezet door coolmon, zou dus niet weten hoe het aanpassen
en dat met het ° achteraf toevoegen gaat ook niet, want de temperatuur zelf haalt hij ook van een andere site, en die geven hun raw data met een ° teken door
Opera OpenOffice.org Jabber Psi jabber://llama@mordax.com
Hij exporteert de ° wel goed. Zo hoort het in xml.
Een wappie is iemand die gevallen is voor de (jarenlange) Russische desinformatiecampagnes.
Wantrouwen en confirmation bias doen de rest.
Pagina: 1