Toon posts:

iFeel Mouseman zonder iFeel functie ??

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb vandaag een iFeel mouseman gekregen van een vriend omdat het bij hem niet werkte. Hij had m al een hele tijd liggen dus niet gaan zeuren dat het een oude muis is.
Ik heb de drivers van de installatie CD geprobeerd, maar toen ze deze muis maakten moesten ze Win XP nog uitvinden :P
Heb nu de nieuwste (nederlands) drivers van Logitech.com gehaald, maar bij 'eigenschappen voor muis', onder het tabblad iFeel is alles grijs. Ik kan dus niks instellen.
Heb al een reboot geprobeerd, en zoals gezegd de nieuwste drivers van Logitech...

• Maestro.mosjuh
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
afijn; en bij je vriend deed ie het ook niet?
welk besturingssysteem had je vriend?

At the beginning there was nothing. So God said 'apt-get install light'.

Verwijderd

Topicstarter
Bij m'n vriend deed de hele muis het niet, bij mij alleen de trilfunctie. Hij heeft trouwens een oud bakkie met 95.

• Maestro.mosjuh
  • Niet online
95?
en op usb aangesloten; of op ps2?

meer info aub

• Maestro.mosjuh
  • Niet online
mijn tip; installeer windows 98 tijdelijk (of probeer het bij iem. die win. 98 draait...)

als ie dan nog niets doet issie kassie wijlen.

nog een tip:
lees de gebruiksaanwijzing

Verwijderd

Topicstarter
Het is de USB versie. Ik heb de gebruiksaanwijzing gelezen, hij werkt goed, hij wordt ook herkend als zijnde een iFeel Mouseman USB, maar de iFeel functie werkt gewoon niet. Zal ff bij 98 proberen.

• Maestro.mosjuh
  • Niet online
usb werkt heel erg slecht onder windows 95 (helemaal niet met de eerste versie van 95)
daarom kun je ook ff kijken offie het op 98 ook doet, want dat is het besturingssysteem waar ie het zeker op zou moeten doen..... zo niet dan issie defect (en laat de uitkomst hier ff weten)

• cyble
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 19-06 21:02
Ik heb ook een logitech ifeel mouse en onder xp ist inderdaad lastig: Het hele forcefeedback gedeelte is exclusief gepatenteerd door immersion, vandaar dat er ook maar in 1 versie van logitech mouseware forcefeedback ondersteuning zat en dat is die op de cd bij de muis zat. Deze cd/mouseware versie ondersteund geen xp. Op de logitech site staat wel een beetje vage instructie hoe je het moet doen. Ik geloof dat het was, eerst de oude van de cdrom installeren (is niet legaal op internet te downloaden, dus die cd MOET je gebruiken) daarna download je laatste mouseware, dan is je ifeel weer disabled, dan op www.immersion.com (ergens bij computer en entertainment) de laatste drivers downloaden touchware ofzo en nog wat driver meuk, staat op de site en dan werkt ie :)

In God I trust, everyone else pay cash.

• Maestro.mosjuh
  • Niet online
is het er trouwens 1 met balletje of optisch

[ Voor 0% gewijzigd door Maestro.mosjuh op 18-08-2002 19:55 . Reden: lama.... tnx cyble :> ]

Verwijderd

Topicstarter
bij de CD zei ie dat iFeel niet op mijn systeem draaide. Toen heb ik de nieuwste drivers opgehaald van Logitech. Ga nu ff bij immersion kijken.

edit:
hijs optisch.

• Justice
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 07-08-2025
heb je al een logitech muis (dus sluit je deze aan ipv die andere) dan kan het zijn dat de logitech software wellicht nog denkt dat die andere muis erin zit. Check dus even of wel de goede device geselecteerd staat.

Human Bobby

• gabberjoost
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 13-08 14:36
1. installeer mouseware 9.41.2
2. installeer immersion desktop (ik heb versie 2.1, maar misschien is er ondertussen een nieuwere)
3. Geniet van de trillingen... >:)

Zo werkt het bij mij al maanden prima :)

Verwijderd

Topicstarter
1. Ik heb al 9.6 >:)
2. Heb ik net gedaan
3. Doe ik!!

Iedereen bedankt, hij werkt eindelijk, door die immersion shit!!
Ik dacht dat ie met alleen de logitech software wel zou werken, maar niet dus. Deze kan dicht.
Pagina: 1