Hoi,
gister heb ik een Asus GF4 TI 4400 128mb gekocht, ik dus helemaal happy en meteen geinstalleerd toen ik thuis kwam.
Ik had eerst ff de handleiding door genomen...
Ik heb een dell dimension 8200, ik weet niet wat voor moederbord erin zit
cpu: P4 1.6
m'n huidige video kaart is een GF2 MX 400 32mb
dus na het lezen ff geplaatst en computer gestart, alles werkte fan ging draaien, geen melding van 'Check Signal Input' van de monitor. maar dan krijg ik gewoon geen beeld, helemaal niks, het power lichtje van de monitor blijft oranje kleurig, ipv groen, zoals het hoort te zijn....
Daarna een aantal keer ff opnieuw erin gezet en nog niks, ik heb ook bios ge-update van m'n moederbord, chipset ook ge-update en nog steeds geen beeld.
Daarna heb ik die GF4 in de comp van m'n pa gezet en daar werkt ie gewoon...
In die van m'n pa zit een Leadtek GF3 TI200, die heb ik ff in mijn comp gezet en die werkt wel goed. geen problemen mee...
Weet iemand misschien wat er fout is? en hopelijk een oplossing weet...
gister heb ik een Asus GF4 TI 4400 128mb gekocht, ik dus helemaal happy en meteen geinstalleerd toen ik thuis kwam.
Ik had eerst ff de handleiding door genomen...
Ik heb een dell dimension 8200, ik weet niet wat voor moederbord erin zit
cpu: P4 1.6
m'n huidige video kaart is een GF2 MX 400 32mb
dus na het lezen ff geplaatst en computer gestart, alles werkte fan ging draaien, geen melding van 'Check Signal Input' van de monitor. maar dan krijg ik gewoon geen beeld, helemaal niks, het power lichtje van de monitor blijft oranje kleurig, ipv groen, zoals het hoort te zijn....
Daarna een aantal keer ff opnieuw erin gezet en nog niks, ik heb ook bios ge-update van m'n moederbord, chipset ook ge-update en nog steeds geen beeld.
Daarna heb ik die GF4 in de comp van m'n pa gezet en daar werkt ie gewoon...
In die van m'n pa zit een Leadtek GF3 TI200, die heb ik ff in mijn comp gezet en die werkt wel goed. geen problemen mee...
Weet iemand misschien wat er fout is? en hopelijk een oplossing weet...