En alle 106 heeft ie super goed gelopen, nix geen problemen gehad, maar nu met deze extreme hitte trok ie het niet meer. Het P120 procje was het net iets te veel...
R.I.P.
R.I.P.
www.kuiphuis.nl
Verwijderd
neuh, linux roels zeker weerVerwijderd schreef op 18 augustus 2002 @ 19:36:
Sorry, zonder bedoelt om te flamen o.i.d. hoor, maar 106 dagen op een win98 bak is enorm ongezond. Dat ding kan nooit meer fatsoenlijk gelopen hebben.
effe tegen zeikers zoals jij laten zien dat zelfs w9x een uptime kan hebben van langer dan een uurVerwijderd schreef op 18 augustus 2002 @ 19:36:Wat is verder het nut van deze topic ?
[ Voor 0% gewijzigd door Brent op 18-08-2002 19:39 . Reden: NOFI :) ]
Humanist | Kernpower! | Determinist | Verken uw geest | Politiek dakloos
Verwijderd
Leer jij maar eens wat verder kijken i.p.v. met verkeerde conclusies te komen
effe tegen zeikers zoals jij laten zien dat zelf w9x een uptime kan hebben van langer dan een uur
pardon? ik heb ook een routertje gehad met win98se op een pentium 75 @ 115, Intel TX chipset, win95 shell & 128Mb ECC sdram geheugen met een 250mb harddiskje...en die heeft bijna een heel JAAR uptime gedraaid *en* was de enige bak waar ik kon telebankieren (ABN-AMRO) omdat winroute lite daar tussen zat.Verwijderd schreef op 18 augustus 2002 @ 19:36:
Sorry, zonder bedoelt om te flamen o.i.d. hoor, maar 106 dagen op een win98 bak is enorm ongezond. Dat ding kan nooit meer fatsoenlijk gelopen hebben.
Wat is verder het nut van deze topic ?
en waar hoort het dan wel thuis..het is tenslotte windows 98 ...en dit is tenslotte Windows Operated SystemsVerwijderd schreef op 18 augustus 2002 @ 19:40:
[...]
Dan zou je misschien weten dat je mij nooit zou horen zeggen dat GNU/Linux ruled o.i.d.
Windows9x kan gewoon niet zo lang fatsoenlijk blijven draaien. Dat weet elke linux gebruiker en dat weet ook elke windows gebruiker
[...]
Neuh, dit hoort gewoon niet in WOS thuis. Simpel. Eerst nadenken voor je post is geen slecht begin
agreeVerwijderd schreef op 18 augustus 2002 @ 19:40:
agree, maar dat wil niet zeggen dat w9x uberhaupt niet lang kan draaien. met heel weinig hardware en heel weinig traffic moet het best kunnen.Verwijderd schreef op 18 augustus 2002 @ 19:40:
Dan zou je misschien weten dat je mij nooit zou horen zeggen dat GNU/Linux ruled o.i.d.
Windows9x kan gewoon niet zo lang fatsoenlijk blijven draaien. Dat weet elke linux gebruiker en dat weet ook elke windows gebruiker
agree ([edit] voor alle duidelijkheid, ik agree dus met de laatste regel. ik vind wel dat dit in WOS thuishoort (of nog beter: HK)).Verwijderd schreef op 18 augustus 2002 @ 19:40:
Neuh, dit hoort gewoon niet in WOS thuis. Simpel. Eerst nadenken voor je post is geen slecht begin
Humanist | Kernpower! | Determinist | Verken uw geest | Politiek dakloos
Ik wil niet zeiken ofzo, maar als win98 alleen aan het routen is ofzo, en je dus niet telkens progjes opent en sluit. Dan moet windows het na zo'n tijd nog steeds goed doen. Dat zie je wel bij deze pc, het routen ging waarschijnlijk nog goed. Stel je had hem als een normale workstation gebruikt, dan was het wat anders geweest.Verwijderd schreef op 18 augustus 2002 @ 19:40:
[...]
[...]
[ Voor 0% gewijzigd door Harmsen op 18-08-2002 19:47 . Reden: tiepvauten ]
What a fine day for Science! | Specs
Ik vind het leuk om een keertje te lezen iig, is weer eens wat anders[...]
en waar hoort het dan wel thuis..het is tenslotte windows 98 ...en dit is tenslotte Windows Operated Systems
En volgens mij valt win98 daar ook onder...en ik vond het best wel interessante informatie eigenlijk....mooi lange uptime, laat weer eens zien zoals het OOK kan met win98 .
Happy Blessings <3
Het hoort hier niet thuis, omdat niemand hier wat aan heeft, je zou het kunnen proberen in de HK (weet niet of je er in kan), maar ook daar krijg je reacties als 'thank you so much for sharing' etc.majic schreef op 18 augustus 2002 @ 19:43:
[...]
en waar hoort het dan wel thuis..het is tenslotte windows 98 ...en dit is tenslotte Windows Operated Systems
En volgens mij valt win98 daar ook onder...en ik vond het best wel interessante informatie eigenlijk....mooi lange uptime, laat weer eens zien zoals het OOK kan met win98 .
Verwijderd
majic schreef op 18 augustus 2002 @ 19:41:
[...]
pardon? ik heb ook een routertje gehad met win98se op een pentium 75 @ 115, Intel TX chipset, win95 shell & 128Mb ECC sdram geheugen met een 250mb harddiskje...en die heeft bijna een heel JAAR uptime gedraaid *en* was de enige bak waar ik kon telebankieren (ABN-AMRO) omdat winroute lite daar tussen zat.
T' setje is nog steeds op t zelfde schijfje geinstalleerd, en als ik die pc nu aanzet wed ik dat ie *weer* een jaar draait zonder morren, reinstalls, crashes of problemen.
Mensen hebben onterecht een antipathie tegen 98 in het algemeen, maar de versie die ik op cd heb staan (UK, 98SE) draai ik nu nog mee op mn 2de bak (athlon xp'tje) . Toegegeven, een willekeurige andere copie van 98se heb ik altijd ruzie mee, maar MIJN versie/build/smaakje doet dat dus niet. Kopen ?
Gewoon in de HK. Wat is het nut van deze topicmajic schreef op 18 augustus 2002 @ 19:43:
[...]
Het zal wel niet, maar het zou maar wel.
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq