Toon posts:

DVD - DivX speler

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een oude desktop PC van iemand gehad (leeg) en die ga ik mooi zwart spuiten en dan wil ik er een DVD en DivX speler van maken.
Ik heb al 192MB SDRAM en een 6,4 HD en een goedkope DVD/CD speler en nog eens een goedkope 16bit geluidskaart.
ECS Elitegroup K7S5A SIS 735 chip Dimm+DDR + Lan
CPU AMD Duron 1200 Socket A
Wil ik gaan halen, alleen nu nog een videokaart. Ik wil een goedkope videokaart met een aardige TV OUT (PCI of AGP).

Ik zat zelf naar een oude Voodoo 3 3000 te kijken....

En heeft er iemand links naar IR controllers. Geen grote met 234 knopjes maar een kleine

• Metten
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 06:53

Metten

ik hou het graag simpel

de IRman is geloof ik wat je moet hebben... kan je gewoon elke afstandsbediening gebruiken en de functies programmeren voor afspelen e.d.

• twopack
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 02-01 13:43
zoek eens in de vraag en aanbod naar een Viper 550 TV-out. volgens mij staan die er wel in.
Of anders een Club3D Ati Radeon 7000 TV-out, kost nog geen 50 euro, en TV out schijnt daar een stuk beter van te zijn.

specs

• SEFje
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 25-11-2025
ATi heeft inderdaad altijd hele goede TV-Out te hebben. Je kunt misschien een iets meer daarop toegespitste kaart voor zoeken, maar die kosten waarschijnlijk toch meer dan een 3d-kaart met een goede TV-Out optie.

Verder vind ik het een beetje jammer (nou ja... zoveel trek ik het me ook weer niet aan ;) ) dat je een 16-bits kaart voor het geluid gebruikt. Volgens mij is het wel aan te raden om iets meer uit te geven voor een betere geluidskaart. en inderdaad de IR-Man ofzo van gadgetdelivery.nl

Verwijderd

Topicstarter
Hmm die IR-Man ziet er wel mooi uit. Ik wil ook een duurdere soundkaart kopen alleen deze heb ik hier liggen en als ik gewoon mn dolby surround boxen erop aansluit krijg ik toch nog een heel aardig effect.

• Morelore
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 23-01-2024
MATROX! Rules voor TV-out.

Of anders een kaart met de BT869, ik geloof dat de voodoo dat ook heeft. De chrontel chips schijnen wat minder goed te zijn. Ik heb in ieder geval niet te klagen met de Elsa Erazor III vivo. Hoewel je wel TVTool nodig hebt om zonder zwarte randjes te kijken. Maar ik geloof dat dat bij alle kaarten met deze chip zo is. De Matrox kaarten hebben hier iig geen last van.

Lore! Lore! Lore!

• Waterlelie
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22-03-2023

Waterlelie

CHTH

er zit op dat bord een redelijke geluidskaartje, ig beter als die 16 bit ding

G502_Roccat Taito_Asrock Z77 Extreme4_3770K@4.5Ghz_Samsung 750 512Gb_WD 2TBGreen_600W OCZ_MSI gtx980ti_16GB_ASUS VG278H_Philips Fidelio X2HR

Verwijderd

Topicstarter
Waterlelie schreef op 19 augustus 2002 @ 21:41:
er zit op dat bord een redelijke geluidskaartje, ig beter als die 16 bit ding
Welk board?

Zo'n matrix kaart is idd leuk maar ze zijn behoorlijk prijzig :(

• likkepot
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 06-12-2024

likkepot

Ghehe ghe heehe!

Man ,die geluidskaart is goed hoor. Denk jij dat al die DivX'jes Dolby hebben ofzo ?
Het verschil hoor je toch bijna niet hoor

nikszolekkeralss.exe

Verwijderd

wat voor speakers heb je?
als je een heel 5.1 speakerset hebt zou ik een live! ofzo nemen, met de tv speakertjes volstaat een elcheapo kaartje ook wel

Verwijderd

Topicstarter
Ja pc speakers en gewoon de stereo, met 2 akaii boxen eraan. Niet echt dolby geluid... Maar surround geluid werkt er wel op...

Verwijderd

Viper 550 TV-out NIET nemen video-out is echt bagger! Ik heb hem ook (nog) in de (boeken)kast liggen komt er voor tv-out niet meer in. Ik heb nu een Maxtrox Marvel G400 en die geeft een veel beter beeld. Wellicht geven nieuwere kaarten een nog beter beeld.
Pagina: 1