Versterker probleem

Pagina: 1
Acties:

• -W0kk3L-
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 15-05 09:49
Howdi,

Ik heb een subwoofer van 350 watt in mijn kofferbak liggen. Hier had ik een 300 watt (gekombineerd) 2wegs versterker voor. Alleen meneer dief en boef hebben mijn versterker uit mijn autootje geroofd.

Ik heb een versterkertje 4 x 100 watt liggen. Weet iemand of de 4 kanalen te combineren zijn, zodat ik een grotere output heb? (iig meer dan de 100 watt die ik nu heb)....Mijn subje wil niet echt meer, met te weinig power erachter.

Iemand een oplossing? (muv een nieuwe versterker kopen)...

Verwijderd

Heb je het al getest, gewoon op 1 kanaal hangen en kijken hoe hard ie gaat? Meestal valt het best mee hoeveel die verstekers kunnen leveren.

• -W0kk3L-
helaas, als ik em op 1 kanaal zet, dan klinkt het bij een zacht volume prima. Maar zodra ik em maar iets harder zet, dan valt de bass weg....en is het meer een hamer tegen mijn subwoofer aan :)

• David
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 05-07 11:19
Wat is de impendantie van je speakers en wat zijn de specs van je versterker? Ze zijn sowieso te combineren, maar je moet even kijken of je ze parallell of in serie moet zetten.

Dato DUO synth voor twee

• -W0kk3L-
Tis een goedkoop Supertech ding : http://www.supertech.info/products/sta401.html
Had op het moment geen geld voor een duurdere (hoewel die er volgens mij GAUW moet komen). De impendantie van de subwoofer durf ik je niet te zeggen. Het is een 350 watt sub met een amerikaanse vlag op de achterkant. Wellicht komt het jullie bekend voor.

Verwijderd

Misschien is het zo'n Marquant subwoofer?Die hebben altijd zo'n amerikaans vlag op de achterkant.

• teacher
  • Registratie: September 2001
  • Nu online

teacher

Frontpage Admin / Global Moderator

Dysgaf!

ik vrees dat deze booster niet te bruggen valt.
Even sparen dus... (voor 185 E heb je bij rondevries een dikke magnat)

Wise enough to play the fool

• David
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 05-07 11:19
-W0kk3L- schreef op 18 augustus 2002 @ 18:41:
Tis een goedkoop Supertech ding : http://www.supertech.info/products/sta401.html
Had op het moment geen geld voor een duurdere (hoewel die er volgens mij GAUW moet komen). De impendantie van de subwoofer durf ik je niet te zeggen. Het is een 350 watt sub met een amerikaanse vlag op de achterkant. Wellicht komt het jullie bekend voor.
Erg weinig specs dat, maar aan de rest van de specs te zien ondersteunt 'ie geen bridging. Ik zou voor een wat betere gaan.

Dato DUO synth voor twee

• -W0kk3L-
Okee, dan moeten we dus weer even doorsparen....thnx in ieder geval voor de moeite...
Pagina: 1