Toon posts:

[vb.net] vb.net intro

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Microsoft heeft een vbtv gemaakt. Dit is een melige tv-show over vb.net. In een uur tijd wordt je door Dave en Ari wegwijs gemaakt in VB.Net.
In een mengeling van david letterman en tell sell leren ze je de geinige nieuwe dingen van vb.net.
Aanrader als je nog nix van .net afweet en er toch snel iets over wil weten.

http://msdn.microsoft.com/vbtv/

[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 18-08-2002 18:07 . Reden: oeps, typo ]

• ShadowrunR
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 17-08 20:13
Heh, de filmpjes van microsoft over nieuwe producten zijn volgens mij áltijd melig :)

• jordan2k
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23-08 17:26
Is zeker wel leuk om eff te gaan kijken.

• jordan2k
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23-08 17:26
Was wel grapig maakt sommige dingen nog duidelijker. zeker een aanrader dus voor iedereen waar het nog niet duidelijk was wat het nouw helemaal inhoud.

• Gerco
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 30-08 17:59

Gerco

Professional Newbie

Leggen ze ook uit hoe je alles moet gebruiken in VB.NET. Ik heb het pas eens geinstalleerd, maar meer dan "Hello World" heb ik er nog niet mee gedaan.

Ik vind het een beetje gevaarlijk om VB.NET te gaan gebruiken, eigenlijk wilde ik van VB6 overstappen op C# en niet op VB.NET...

- "Als ik zou willen dat je het begreep, legde ik het wel beter uit!" | All number systems are base 10!

• whoami
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 23:04
Wat ik vreemd vind, is dat Microsoft blijkbaar VB.NET meer en meer begint te promoten terwijl de nadruk enkele maanden geleden eerder op C# lag.

https://fgheysels.github.io/

Verwijderd

whoami schreef op 19 augustus 2002 @ 09:08:
Wat ik vreemd vind, is dat Microsoft blijkbaar VB.NET meer en meer begint te promoten terwijl de nadruk enkele maanden geleden eerder op C# lag.
Er zijn wel ERG veel serieuze developers niet met VB.NET maar met C# bezig. (en geef ze eens ongelijk, VB.NET heeft geen operator overloading etc.). Wellicht dachten ze daarom een offensief nodig te hebben. Vergeet niet dat de teams achter de talen/compilers wel hetzelfde platform gebruiken maar verder elkaars 'rivalen' zijn. Vorige week releasde het VB.NET team 101 examples. Ze schuimen echt heel intensief de VB.NET newsgroup af en beantwoorden veel vragen. De C# teamleden hoor je niet, brengen geen samples uit en doen bar weinig aan promotie (de ask the C# team site is zelfs na 1 vraag al weer dead)

• whoami
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 23:04
Verwijderd schreef op 19 augustus 2002 @ 09:22:
[...]

Vorige week releasde het VB.NET team 101 examples. Ze schuimen echt heel intensief de VB.NET newsgroup af en beantwoorden veel vragen. De C# teamleden hoor je niet, brengen geen samples uit en doen bar weinig aan promotie (de ask the C# team site is zelfs na 1 vraag al weer dead)

Tja, dat zouden die mensen van het C# team dan eigenlijk ook beter doen. De uitspraak 'een goed product verkoopt zichzelf' is niet altijd waar. Een slecht product met een goede marketing verkoopt beter. (Hierbij wil ik niet zeggen dat VB.NET een slecht product is.) ;)

https://fgheysels.github.io/

Verwijderd

LOL, soms is het wel flauw, maar die redneck is wel humor, en die phone sessies aan het end:

"Hi, I'm John and I'm a C++ developer and I [dial tone]...".. hehehe :)
Pagina: 1