Toon posts:

AOpen Miditower ATX, 300Watt blauw + USB (HQ48PRO)

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Heb helaas niets in de search kunnen vinden, heb het weekend mijn systeem gebouwd in deze kast.
Er kan een kastkoeler in maar moet deze warme lucht naar buiten blazen naar buiten of zuigen naar binnen in de kast
Boven de kastkoeler zit de voeding

Verwijderd

Dit is de enige "kastkoeler"? Als je voeding lucht naar buiten blaast dan zou ik deze naar binnen laten blazen,anders andersom :) (correct me if im wrong)

Verwijderd

Topicstarter
Ja je kan er 1 koeler in kwijt, er kunnen er meer in maar dan moet de dremel er aan te pas komen en daar heb ik net effe geen zin in

• BounceMeister
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
De voeding absoluut naar buiten laten blazen! Deze produceert zoveel warmte dat je dat niet je kast IN wilt hebben! Zit er onderin aan de voorkant niet zo'n plastic rekje waar je heel makkelijk een 80mm fan in kunt stoppen? Daar laat je dan de lucht naar binnen zuigen, en bij de voeding weer eruit.
Wanneer je niet wilt dremelen zou je nog kunnen kijken of je een slot-koeler of een bay-koeler kunt installeren die lucht naar buiten blaast..

Verwijderd

Topicstarter
nee zit er niet in ik doe het nu maar dat de voeding naar buiten blaast en de koeler naar binnen