Toon posts:

Leadtek geen beeld, wel drivers??

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
fijn dat deze zo snel dicht was...

Ik heb dus die univerblabla drivers geinstalleerd van NVidea, allemaal leuk en aardig, hij ziet de monitor nu wel, maar als ik hem als dual op wil stellen heb ik dus geen beeld.

Ik heb een 4mb pci kaartje voor m'n 15" monitor, en deze GF4/64mb moet dus de 20inch eizo beeld gaan geven...

bij instellingen van beeld staat hij er wel gewoon bij, maar ik krijg geen beeld.

Als ik die 20inch/gf4 als HOOFDmonitor instel, krijg ik wel de muis daarnaartoe, maar geen startbalk of ander beeld :??
iemand een idee wat het kan zijn :?

• tweakduke
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 08:55

tweakduke

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
je moet de pci kaart denk ik dan op primary display zetten in de bios.
dan moet het werken

Tweakers Discord

• Bart-01
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 16-07 20:25
Ehhhh dual wil bij deze kaarten zeggen dat je beide monitoren op de gf4 kaart moet aansluiten.

Do as I say, don't do as I do.

Verwijderd

Topicstarter
in de bios staat de pci al als primary :)
nu is het helemaal wazig, ik heb WÉL beeld via de 20 inch, maar dan ga ik naar LINKS met de muis, dan kom ik RECHTS op de 15" monitor uit (die dus rechts van me staat :o)

beetje wazig dus, ik sleep iets naar links, en krijg het rechts...
iemand een snelle hint hoe ik dit op kan lossen (ja, ik ben lui vandaag :O :z)

monitoren als hoofdmonitor instellen haalt niet uit...
code:
1
2
3
4
5
 ______        ______
|            |      |           |
|20 inch |      |15"     |
|            |      |           |
-----------       ----------

Ik sleep dus een venster vanuit m'n 20" naar links, dan komt het op de 15" rechts in beeld, net verkeerd om dus...

Ik kan ook de monitoren niet van plek wisselen, want die 20inch is te groot (achter) om op de plek van de 15" te kunnen :D
Bart-01 schreef op 18 augustus 2002 @ 17:10:
Ehhhh dual wil bij deze kaarten zeggen dat je beide monitoren op de gf4 kaart moet aansluiten.
is dat zo :? dan moet ik dus weer een aparte kabel kopen die vanuit de tv-out van de gf op de monitor (15") past??
en dan heb ik dus geen tv-out voor de tv meer dus :?

*proest* opgelost, nu mag hij dicht :*

[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 18-08-2002 17:22 . Reden: extra lapje tekst :) ]