In Apparaatbeheer staan twee USB-controllers. Op de energie-tab van de eigenschappen hiervan staat dat er drie poorten beschikbaar zijn. Maar dit mobo heeft toch maar 4 USB poorten? Waar zijn die andere twee poorten voor?
hmmm... ff nadenken.
er zijn 2 poorten van achteren en er waren dacht ik aansluiting op het moederbord voor een bay met USB aansluitingen voor de voorkant.
er zijn 2 poorten van achteren en er waren dacht ik aansluiting op het moederbord voor een bay met USB aansluitingen voor de voorkant.
Wanneer iedereen zijn hoofd verliest en jij houdt het hoofd koel dan heb jij het probleem niet begrepen. You think I'm expensive, try hiring an amateur.
Twee usb poorten zijn samen goed, voor een USB hub. Jouw mobo heeft 2 usb hubs, dat zijn dan 4 usb Poorten
.
Ja, dat snap ik. Maar waarom zegt Windows dan dat ik 2 x 3 = 6 poorten heb?
zoals chevy al zei, als je een (optionele) baybus aanschft heb je de beschikking over 4 extra poorten. omdat die aansluitng wel gewoon op het moederbord zit, zit windows 6x usb poort...
AMD Phenom II X2 555@ X4 B55, 4GB DDR3-1333 OCZ Gold, MSI 870A-G54, Radeon HD 7770 512 MB
Oh, ik dacht dat hij twee extra poorten bedoelde. De handleiding heeft het ook over "Two USB ports and optional two USB ports module". Of ligt dat aan de revisie die ik heb?
Nee, de SiS 735 chip heeft 2 USB controllers, met elk 3 poorten.
ECS heeft gewoon de konnektor voor de laatste 2 poorten "Vergeten" erop te zetten.
ECS heeft gewoon de konnektor voor de laatste 2 poorten "Vergeten" erop te zetten.
Het Ford forum van Europa, www.fordpower.org.uk
Pagina: 1