Toon posts:

Videokaart kabel

Pagina: 1
Acties:
  • 108 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb sinds kort een Geforce 2 MX400 64mb met tv-out.
Bij de videokaart zaten 2 kabels, 1 moet je in je tv-out stoppen en daarna moet je die vervolgens aan een tulp stekkertje bevestigen. Omdat mijn computer aan de andere kant van de woonkamer staat kan die kabel mijn tv dus niet bereiken. Als ik de uiteinden van die tulpstekker afknip en vervolgens verleng met een kabel er tussen, wordt de kwaliteit van het beeld slechter?
Zijn er ook tulpstekkers met een lengte van ongeveer 10 meter? Zo ja wat zouden die ongeveer kosten?

• jhksema
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 21-02 10:20
Als je 10 meter a/v kabel gebruikt wordt de kwaliteit idd slechter. Ga naar je lokale kabel boer en vraag of 'ie er een stuk coax tussen wil zetten. Dan heb je nauwelijks signaal verlies over die tien meter en het kost ook nog 's geen fuck...

Verwijderd

Ik heb precies dezelfde kaart, heb je zo'n kabeltje met aan de ene kant een stekkertje voor in de videokaart en aan de andere kant 1 "tulp" en 1 S-video plug? Je bent dan beter af met een lange s-video kabel, je zult minder signaalverlies hebben.
Je kunt ook gewoon een verlengkabel voor die composiet (tulp) uitgang halen, iig niks eraf gaan knippen, da's zelden bevorderlijk voor de kwaliteit.

• Atlas
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Atlas

Ik flits niet meer terug!

Verwijderd schreef op 18 augustus 2002 @ 16:07:
Ik heb sinds kort een Geforce 2 MX400 64mb met tv-out.
Bij de videokaart zaten 2 kabels, 1 moet je in je tv-out stoppen en daarna moet je die vervolgens aan een tulp stekkertje bevestigen. Omdat mijn computer aan de andere kant van de woonkamer staat kan die kabel mijn tv dus niet bereiken. Als ik de uiteinden van die tulpstekker afknip en vervolgens verleng met een kabel er tussen, wordt de kwaliteit van het beeld slechter?
Zijn er ook tulpstekkers met een lengte van ongeveer 10 meter? Zo ja wat zouden die ongeveer kosten?
Heb je toevallig nog wat oude coax-kabel (RG 58) liggen. Dit voldoet goed.
Maar als je toch naar de kabelboer gaat kun je het beste gewoon een stukkie "kabelkabel" kopen (RG59)

Ik heb het hier thuis ook liggen.

suc6

Join the dark side, we have cookies :)
You need only two tools. WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape.

• twopack
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 02-01 13:43
Wij hebben hier 20 meter tulpkabel liggen voor de tv out. Verlies is minimaal.
Tien meter kabels zijn overal te koop, het goedkoopst heb ik ze hier gevonden.
Ook veel gebruikt voor video. Audio L&R en Video.

3x tulp male naar 3x tulp male 1,5 meter Kabel-521 € 1,80

idem 2,5 m CABLE-521/2 € 2,20

idem 5 m CABLE-521/5 € 2,80

idem 10 m CABLE-521/10 € 4,00

specs