Is het mogelijk om bij een mobiele telefoon, in dit geval de Siemens C45, de 'triltijd' bij het binnenkomen van een sms te verlengen? Zo ja, zou iemand mij kunnen vertellen hoe?
Nee, ik denk het niet, je wil hem perse zeker op stil hebben? Anders is een subtiele piep ofzo een oplossing? Je kan niet het aantal keren tril instellen, tenminste niet bij mijn m35 en het lijkt me sterk dat dat bij een c45 wel kan. Je moet maar ff bij geluidsopties kijken
schakelen aan een vibrator 
'k Zou het zelf ook graag willen
maar ik heb nog nooit gezien dat het kon.
'k Zou het zelf ook graag willen
Nou, dat is niet het probleem. Het is nml voor mijn vriendin, en die is doof. Dus zou het makkelijk zijn als de telefoon iets langer zou trillen bij het binnenkomen van een sms, want dat is nu vaak te kortTimmert schreef op 18 augustus 2002 @ 18:08:
Nee, ik denk het niet, je wil hem perse zeker op stil hebben? Anders is een subtiele piep ofzo een oplossing? Je kan niet het aantal keren tril instellen, tenminste niet bij mijn m35 en het lijkt me sterk dat dat bij een c45 wel kan. Je moet maar ff bij geluidsopties kijken
Niemand anders die het weet pleaz?
Misschien door een lange beltoon in te stellen (geluid op heel laag)? Blijft 'ie dan niet langer trillen?
Het gaat om trilsignaal bij sms niet bij binnenkomend gesprekelTigro schreef op 19 augustus 2002 @ 22:15:
Misschien door een lange beltoon in te stellen (geluid op heel laag)? Blijft 'ie dan niet langer trillen?
op mijn c35i kan je voor een sms een "gewone" beltoon gebruiken die je ook kan instellen bij een inkomende oproepJnX schreef op 20 augustus 2002 @ 18:01:
[...]
Het gaat om trilsignaal bij sms niet bij binnenkomend gesprek
als je dan, zoals iemand hier al zei, het geluid op het stilste zet blijft hij trillen tot het muziekje gedaan is of als jij op een knopje drukt
Verwijderd
ja een nokia kopen, dan komt ze bijna klaar als er een smsje binnenkomt... dat ding blijft mar trillen...
Heej tnx, geweldigBlackShadow schreef op 20 augustus 2002 @ 18:06:
[...]
op mijn c35i kan je voor een sms een "gewone" beltoon gebruiken die je ook kan instellen bij een inkomende oproep
als je dan, zoals iemand hier al zei, het geluid op het stilste zet blijft hij trillen tot het muziekje gedaan is of als jij op een knopje drukt
Pagina: 1