Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Triltijd bij sms

Pagina: 1
Acties:

• JnX
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 05-11 17:31
Is het mogelijk om bij een mobiele telefoon, in dit geval de Siemens C45, de 'triltijd' bij het binnenkomen van een sms te verlengen? Zo ja, zou iemand mij kunnen vertellen hoe?

• Timmert
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Timmert

Dipstick

Nee, ik denk het niet, je wil hem perse zeker op stil hebben? Anders is een subtiele piep ofzo een oplossing? Je kan niet het aantal keren tril instellen, tenminste niet bij mijn m35 en het lijkt me sterk dat dat bij een c45 wel kan. Je moet maar ff bij geluidsopties kijken :)

• MadMurdock
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
schakelen aan een vibrator :P
'k Zou het zelf ook graag willen :) maar ik heb nog nooit gezien dat het kon.

• JnX
Timmert schreef op 18 augustus 2002 @ 18:08:
Nee, ik denk het niet, je wil hem perse zeker op stil hebben? Anders is een subtiele piep ofzo een oplossing? Je kan niet het aantal keren tril instellen, tenminste niet bij mijn m35 en het lijkt me sterk dat dat bij een c45 wel kan. Je moet maar ff bij geluidsopties kijken :)
Nou, dat is niet het probleem. Het is nml voor mijn vriendin, en die is doof. Dus zou het makkelijk zijn als de telefoon iets langer zou trillen bij het binnenkomen van een sms, want dat is nu vaak te kort :/
Niemand anders die het weet pleaz?

• elTigro881
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 12-09 12:53
Misschien door een lange beltoon in te stellen (geluid op heel laag)? Blijft 'ie dan niet langer trillen?

• JnX
elTigro schreef op 19 augustus 2002 @ 22:15:
Misschien door een lange beltoon in te stellen (geluid op heel laag)? Blijft 'ie dan niet langer trillen?
Het gaat om trilsignaal bij sms niet bij binnenkomend gesprek :)

• BlackShadow
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 17-11 15:37
JnX schreef op 20 augustus 2002 @ 18:01:
[...]

Het gaat om trilsignaal bij sms niet bij binnenkomend gesprek :)
op mijn c35i kan je voor een sms een "gewone" beltoon gebruiken die je ook kan instellen bij een inkomende oproep

als je dan, zoals iemand hier al zei, het geluid op het stilste zet blijft hij trillen tot het muziekje gedaan is of als jij op een knopje drukt

Verwijderd

ja een nokia kopen, dan komt ze bijna klaar als er een smsje binnenkomt... dat ding blijft mar trillen... :D

• JnX
BlackShadow schreef op 20 augustus 2002 @ 18:06:
[...]

op mijn c35i kan je voor een sms een "gewone" beltoon gebruiken die je ook kan instellen bij een inkomende oproep

als je dan, zoals iemand hier al zei, het geluid op het stilste zet blijft hij trillen tot het muziekje gedaan is of als jij op een knopje drukt
Heej tnx, geweldig _/-\o_ . Dat es proberen dan!
Pagina: 1