ik heb vandaag ineens 4 mailtjes in mn inbox...daar waar ik er normaal 1 in de 2 dagen krijg
nr 1 is van een of andere love screensaver of iets dergelijks, maar m'n vriendin heeft die niet verstuurd, dus ik gok op junkmail
nr 2: This message was created automatically by mail delivery software (Exim).
nr 3: van een of andere badmanz...
nr 4 is weer zo'n zelfde als nr 2, alleen dan met een ander emailadres (die ik ook niet ken) maar wel van dezelfde grootte...
probeert iemand me nou te fucken of zo? of is dit allemaal puur toeval en zijn dit geen virussen?
nr 1 is van een of andere love screensaver of iets dergelijks, maar m'n vriendin heeft die niet verstuurd, dus ik gok op junkmail
nr 2: This message was created automatically by mail delivery software (Exim).
best vreemd aangezien ik dat emailadres nog nooit in mn leven heb gezien en de grootte van het mailtje even groot is als bovenstaand...virusje of zo?A message that you sent could not be delivered to one or more of its recipients.
This is a permanent error. The following address(es) failed:antony4ever@hotmail.com
nr 3: van een of andere badmanz...
en dat attachment heet dan hihi.bmp.pif ....nog een virus lijkt me?mailtje kapper & cdtje id&t dvd hiv kind weer mistery land sorry van gisteren voedselvergiftiging opgelopen in turkenland gevochten van fr
.
.
See the attachement
nr 4 is weer zo'n zelfde als nr 2, alleen dan met een ander emailadres (die ik ook niet ken) maar wel van dezelfde grootte...
probeert iemand me nou te fucken of zo? of is dit allemaal puur toeval en zijn dit geen virussen?