Toon posts:

iemand probeert me te fucken via mail?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik heb vandaag ineens 4 mailtjes in mn inbox...daar waar ik er normaal 1 in de 2 dagen krijg

nr 1 is van een of andere love screensaver of iets dergelijks, maar m'n vriendin heeft die niet verstuurd, dus ik gok op junkmail

nr 2: This message was created automatically by mail delivery software (Exim).
A message that you sent could not be delivered to one or more of its recipients.
This is a permanent error. The following address(es) failed:antony4ever@hotmail.com
best vreemd aangezien ik dat emailadres nog nooit in mn leven heb gezien en de grootte van het mailtje even groot is als bovenstaand...virusje of zo?

nr 3: van een of andere badmanz...
mailtje kapper & cdtje id&t dvd hiv kind weer mistery land sorry van gisteren voedselvergiftiging opgelopen in turkenland gevochten van fr
.
.
See the attachement
en dat attachment heet dan hihi.bmp.pif ....nog een virus lijkt me?

nr 4 is weer zo'n zelfde als nr 2, alleen dan met een ander emailadres (die ik ook niet ken) maar wel van dezelfde grootte...

probeert iemand me nou te fucken of zo? of is dit allemaal puur toeval en zijn dit geen virussen?

Verwijderd

virussen.. waarschijnlijk Yaha. De computers van de personen waar deze mails vandaan komen zijn waarschijnlijk besmet maar dit hoeft niet eens zo te zijn, aangezien Yaha zich voedt met andere adresboeken en deze in de van: regel van mailtjes gebruikt.

• sarcast
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 18:24
virus. :) virus scanner downen, en als je nix hebt, dan is de persoon waarvan je die mailtjes krijgt. (vaak niet te achterhalen) de klos, en heeft hij een virus.

4 is nix man ;) krijg er elke dag 20 :(

"Computer games don't affect kids; I mean if Pac-Man affected us as kids, we'd all be running around in darkened rooms, munching magic pills and listening to repetitive electronic music."

• Duur!
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Duur!

m'n ondertitel is zoek

't klinkt er naar dat een kennis met jouw email adres een virus heeft opgelopen dat jouw adres als afzender neerzet...

ff op IP checken... en de besmette opsporen... dat is alles wat je kan doen, naast een goede virus detectie voor jezelf hebben...

©GO - Respect verdien je niet door een status die je hebt, maar door het gedrag wat je laat zien.

• job
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 25-07 20:08

job

mail 2 & 4
het yahaa, danwel klez virus veroozaakt dit.

dit virus stuurt een email naar een persoon, met een ander adres(jou adres) als afzender. waarschijnlijk zijn die mailboxen vol, en omdat jou adres er als afzender staat krijg jij de melding terug dat het adres niet bereikbaar is.

je moet dus even in je omgeving je kennissen bij afgaan, die jou emailadres in hun outlook adresboek hebben staan

mail 3
dit is dus ook zo'n virus, hierbij is deze naar jou gestuurd met een ander persoon als afzender.
of een ander virus
of gewoon spam

mail 1
spam

Verwijderd

Ik krijg er gemiddeld 5 per dag, de ene keer gaat het over een vis en de andere keer over een screensaver met daaronder catch the attatchment. Ik heb ze nog nooit geopend, ik blokkeer en verwijder ze direct.

• Gizmoke
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 15:59
Ik krijg er ook constant, precies of het is verstuurd door m'n vriendin (haar adres) maar dat is niet waar.
Soms ook regelmatig een system delivery failor met daarbij het attachment.
Gewoon deleten dus

• Azrael
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16:02
goh, nog nooit eerder spam of virussen gehad :?

Welkom op het internet :Y)

• 2Dutch
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

2Dutch

No worries eh!

| The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten |

Verwijderd

lol gelijk wegooien, ik krijg die dingen ook dagelijks binnen

Verwijderd

dagelijkes? ik wel minstens 120 per dag! ik word er gek van!

• BeaM-R
  • Registratie: Juli 2000
  • Nu online

BeaM-R

Powerrrrr

Ik geloof dat ik er ooit eens 1 of 2 gehad heb, dus ik weet niet wat jullie allemaal uitspoken.

Skoda Enyaq iV60 Sportline * Toyota Aygo X * Fendt 510TF Joker * Honwave 35AE met Honda BF20

Verwijderd

sarcast schreef op 18 augustus 2002 @ 15:51:
4 is nix man ;) krijg er elke dag 20 :(
nog steeds ???????????? 8)7

• Bender
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 07-08 16:43
exim? je hebt endoria of iets wat erop gehost word? :p

• nielsj
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 04-08 00:19

nielsj

ondertitel

exim?
das een best wel standaard MTA, (zie www.exim.org)

waarom is het dan endoria?

blup blup

Pagina: 1