My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens
van-tilburg.info -=- meka (sega emulator) - Proud MEDION fanclub member - KOPPIG VOLHOUDEN !
markvt schreef op 18 augustus 2002 @ 15:13:
zo te zien ondersteund een van die hosts fxp niet.
Lees je mijn openingspost wel?
Het heeft goed gewerkt, totdat ik dat netwerk installeerde.
Ergens is daar hoogstwaarschijnlijk iets fout gegaan, aangezien het daarvoor perfect werkte...
My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens
Staat FlashFXP niet je interne IP adres te broadcasten? Je kan em binden aan 1 IP (onder Prefs-->Proxy/Firewall/Ident.
Wees consequent, maar niet altijd
Heb mijn eigen IP ingevuld bij mn prefs (ik neem aan bij: Bind local ports to this IP
Mag allemaal niet baten
A donkey is a lonely bloke, he hardly ever gets to poke
Weppel schreef op 18 augustus 2002 @ 18:45:
Dit is toch echt een probleem, dat te wijten is aan 1 van de 2 servers, ondermeer omdat de error "opening data connection failed" word gegeven, en er gewoon totaal geen dataconnectie richting jou word gelanceerd, maar puur en alleen tussen die 2 servers..
Goed, maar waarom werkte alles in het verleden dan wel
aan beide servers zijn verder geen instellingen veranderd ofzo
edit: bovendien 'werk' je zelf ook mee aan de FXP-transfer, aangezien je zelf ook een ietsiepietsie bandbreedte kwijt bent aan FXPen
Je werkt zelf totaal NIET mee aan een FXP-transfer. Wat jou pc doet, is de opdacht aan FTP1 geven om een file te versturen naar FTP2. That's it..LuNaTiC schreef op 18 augustus 2002 @ 18:46:
[...]
Goed, maar waarom werkte alles in het verleden dan wel
aan beide servers zijn verder geen instellingen veranderd ofzo
edit: bovendien 'werk' je zelf ook mee aan de FXP-transfer, aangezien je zelf ook een ietsiepietsie bandbreedte kwijt bent aan FXPen
Ik heb het probleem vaker zien voorkomen, dat een ftp om een of andere vage reden (ineens) niet fxpable is.. Weet je zeker dat er niets aan die 2 servers is veranderd?
Er is niets mis bij jouw LuNaTiC imho, anders zou het wel iets héél vaags zijn. Gewoon foutje bij 1 van de (of 2) 2 servers.
De enige bandbreedte is:
incoming commands
outgoing commands
en nog wat 'view meuk'
maar het wil er bij mij gewoon niet in dat het 'ineens' for no reason niet meer zou werken.
Mn PC is helemaal clean, op een paar progjes die ik daarvoor had geinstalleerd na. Na dat netwerk gedoe is het gezeik pas begonnen. Ik ken van beide FTP's de eigenaar, die beiden niks veranderd hebben.
Mja, misschien is er niks aan te doen maar het is het proberen waard... zeg nou zelf, het is toch ultravaag dit?
Dus.......?Weppel schreef op 18 augustus 2002 @ 18:49:
[...]
Je werkt zelf totaal NIET mee aan een FXP-transfer. Wat jou pc doet, is de opdacht aan FTP1 geven om een file te versturen naar FTP2. That's it..
Ik heb het probleem vaker zien voorkomen, dat een ftp om een of andere vage reden (ineens) niet fxpable is.. Weet je zeker dat er niets aan die 2 servers is veranderd?
je werkt wel DEGELIJK mee, simple as that (zonder jou als "tussenpersoon" zal er weinig transfer plaatsvinden)
Hij bedoeld meehelpen om de file in bytes aan de overkant te transferren. Je geeft enkel de commando's, en je krijgt commando's binnen, that's it.Tozzman schreef op 18 augustus 2002 @ 19:02:
[...]
Dus.......?
je werkt wel DEGELIJK mee, simple as that (zonder jou als "tussenpersoon" zal er weinig transfer plaatsvinden)
Andere client proberen is misschiene en optie ja.
Wat misschien ook kan helpen is eens proberen om alle porten naar jou pc te forwarden, zodat jou pc, zeg maar, letterlijk aan 't internet staat. Weet niet of dit werkt, maar ik heb 't wel en bij mij werkt FXP-en wel goed...
Verwijderd schreef op 19 augustus 2002 @ 21:47:
wat voor een software draaid die andere host ?... je source weet ik wel.. die is 100% ok
G6 FTP Server...
Bij die twee FTP-servers is 100% niks veranderd.ZroBioNe schreef op 20 augustus 2002 @ 11:14:
Is r niet iets aan de netwerk-instellingen van 1 van de servers veranderd? Af en toe doen wat servers bij mij ook een beetje strange met FXP-en, maar na wat porrelen bij een server was 't zo opgelost..
Wat misschien ook kan helpen is eens proberen om alle porten naar jou pc te forwarden, zodat jou pc, zeg maar, letterlijk aan 't internet staat. Weet niet of dit werkt, maar ik heb 't wel en bij mij werkt FXP-en wel goed...
Mijn PC staat ook letterlijk aan het internet
Zal wel ff een Tutorial FxP in Detail online zetten. Misschien kan je het een en ander mee.
Zet anders even Internet Sharing uit en probeer nogmaals te FxP'en.
Zie mijn 2e Post. En lees de een na onderste regel.
FxP stands for 'File Exchange Protocol' it basicly means you send filez directly from FTP Server >>> FTP Server
What Kind of Programs do I need
It can be done with only FlashFXP therefore you need 2 FxPable FTP's which are very rare...
You can Only send from (Unix >> NT) (NT >> Unix) (Unix >> Unix) if they are both FxPable. (NT >> NT) is not possible.
FxP - Note: Windows XP disable the Built In Firewall !!
Start up FlashFXP >> Options >> Preferences >> Proxy / Firewall / IdentD
Type: None
Passive Mode: Yes / No (Just try: Yes is mostly working)
1st you need a Dump / FxPable which isn't on port 21 (most dumps aren't) store the FTP in your Site Manager.
Select the Options Tab
Check The Boxes which Say: Alternative FXP Method (Downloading / Uploading)
Save your Settings.
Now Connect your Dump / Hacked FTP
Press F8
Quick Connect any FxPable FTP
Before Clicking ' Connect ' Select the Advanced Tab
Check The Boxes which Say: Alternative FXP Method (Downloading / Uploading)
Click ' Connect '
Hope you will be SuccesFull...
FxP Behind a Router is it possible? - Note: Windows XP disable the Built In Firewall !!
Yes it can be done
1st Step: Configure your Router.
Select the Option DMZ and Enable. Give as IP-address the IP of your PC probably something like: 192.168.0.2
Follow the Steps above and again and it should work
FxP Through a Wingate - Note: Windows XP disable the Built In Firewall !!
It can be done very easy if you know the basics. All you need is a 'good' Wingate and FlashFXP.
FlashFXP
1
| http://www.flashfxp.com |
Proxyhunter
1
| http://www.proxys4all.com/tools.shtml |
FlashFXP let you transfer the filez from FTP >> PC as wel as transferring from FTP >> FTP
Proxyhunter can be used for scanning for Wingates as well as for Checking.
What is a Wingate
It is basicly a server left open by the Owner letting us use it for FxP'ing That's all you need to know.
How can you find Wingates? Use Proxyhunter as I said above or give a visit @ your favorite FxP Board and grab the Listings.
Setting Up Flash FxP
Start up FlashFXP >> Options >> Preferences >> Proxy / Firewall / IdentD
Type: Select Number One: Host @ No Login or Number 10: USER ftp-user@ftp-host ftp-port (Different v. FlashFxP)
Host: Your Wingate IP Address: ***.****.***.***
Port: 21
User / Password: Leave Blank and Uncheck Passive Mode Click OK Now.
Set the Right and the Left Screen @ the FTP Browser using the Most Right Button.
Now connect 2 FTP Servers and drag and drop the filez. Wait untill it is finished.
Note
Scanning Wingates is a good thing. But if you have a fast one don't give it out that easy it will degrade your speed.
I don't think the're special rulez for it but is for you own good will. Don't share it with much people cuz finding good onez is rare.
I never managed too FxP through a Wingate behind a router with hardware built in Firewall so keep that in Mind. If it doesn't work it might be your Firewall.
If you have a network @ Home connected with a switch / hub disable Internet Sharing it should work now
Not all FTP's are FxPable but most Are... so just try another if it doesn't work or Try using Passive Mode.
nJoy!!
Anyway, na een tip gisteren op IRC lijkt het het nu te doen.
Via Site Manager, beide sites er in gezet, en bij de options vinkjes gezet bij uploading en downloading via PASV mode. Dit had ik bij de gewone options al geprobeerd, maar blijkbaar is deze optie speciaal voor het FXP-en.
Nahja nu lukthet dus wel, hopen dat het zo blijft
Iig allemaal erg bedankt voor jullie hulp