Toon posts:

Album Rippen ? Mp3's aan elkaar plakken ?

Pagina: 1
Acties:
  • 116 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Hoe kan ik een audio-cd rippen naar 1 grote mp3 file ? Welke software heb ik daar voor nodig ??

Of hoe kan ik losse mp3tjes aan elkaar plakken zonder tikken zodat ik 1 grote mp3 file krijg ? Of welke software heb ik daar voor nodig ?

• LightYears
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14-03-2024

LightYears

wilt geen iPod

k zou deze vraag stellen in het audio/video forum en toch ook weer niet omdat dit daar al erg vaak voorbij is gekomen, gebruik de search en u zult vinden!

EAC > Ogg vorbis -q6 > Cowon S9 > Westone ES3X > Oor

Verwijderd

gewoon een wave editor zoals wavelab of cooledit

• drogoul
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

do not underestimate the power of a sharp mz-700

• Tjark
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 12:07

Tjark

DON'T PANIC

Waarom zou je 1 grote mp3 willen? Je kan ze toch gewoon achter elkaar afspelen?

Je kan ze ook gewoon achter elkaar branden op cd zonder pauze (als het daarom gaat)

*insert signature here

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Ik vind het zelf altijd wel prettig om een Live-CD als één mp3 te hebben, ook al staan de losse tracks op CD.

Meestal rip ik 'm eerst als losse tracks en laat ik winamp oid het als één .wav wegschrijven en codeer ik 'm weer opnieuw.
Dat beetje verlies neem ik dan wel voor lief ('t is toch maar voor in de auto/portable).

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

• Illumination
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 15-10 14:14
Zet alle mp3's in een zip zonder compressie en rename de file van .zip naar .mp3, heb je het hele album als 1 bestand.

• Wom
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 14:44

Wom

Als je gewoon geen pauzes ertussen brand is het toch ook één mix ? En dan kun je wel even een nummertje skippen indien mogelijk.

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

Verwijderd

ik gebruik hier altijd Exact Audio Copy voor. Hierbij kan je zelf kiezen hoe je ze ript als losse trtacks of in een bestand. Werkt perfect bij mij.

• Inge801
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

Inge801

Iron Maiden

Illumination schreef op 18 augustus 2002 @ 15:52:
Zet alle mp3's in een zip zonder compressie en rename de file van .zip naar .mp3, heb je het hele album als 1 bestand.
wilde ik ook zeggen, maar het staat er al, bij mij werkt het, maar dan heb je wel de headers dubbel enzo denk ik, misschien is het netter om als wave te rippen en daarvan een mp3 te maken

你还记得吗 记忆的炎夏

• Burning_acid
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

Burning_acid

Brandend_zuur :?

zoals al 2 keer gezegd is gewoon branden met bijv. NERO en geen tijd tussen de nummers zetten kan je gewoon skippen maar het loopt als 1 geheel :)

een leven? kewl.... waar kan ik dat downloaden? | specs:http://specs.tweak.to/4608

• Crazy D
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 06:25

Crazy D

I think we should take a look.

Inge schreef op 18 augustus 2002 @ 23:09:
wilde ik ook zeggen, maar het staat er al, bij mij werkt het, maar dan heb je wel de headers dubbel enzo denk ik, misschien is het netter om als wave te rippen en daarvan een mp3 te maken
Ik denk dat dat vooral werkt omdat winamp zip kan lezen. Het is nl uiteraard geen echte mp3 die je maakt, alleen maar een zipje die je toevallig mp3 noemt.... dus niet echt een goeie methode of zo.

Zoals al gezegt, met EAC kun je prima als 1 grote mp3 rippen.

Exact expert nodig?

Pagina: 1