...With a touch of magic¿
volgens mij zijn ze software compatibel.
De 1335 heeft als extra geloof ik een video-input.
De 1335 heeft als extra geloof ik een video-input.
Een goedkope voeding is als een lot in de loterij, je maakt kans op een paar tientjes korting, maar meestal betaal je de hoofdprijs. mijn posts (nodig wegens nieuwe layout)
Nope, vlg. datasheet geen video-input (al zou dat wel bijzonder interessant zijn...
)...
Verwijderd
De controllers zouden idd compatibel moeten zijn. De SED1335 is dus een nieuwere versie van de SED1330 met dezelfde functies en werking maar dan alleen met nog wat extra dingen bij. Wat die extra dingen juist zijn weet ik niet meer ... maar echt veel nuttige dingen zullen er wel nie bij gekomen zijn
Heppie niet toevalling nog ergens het datasheet van de SED1330 liggen?
Verwijderd
http://ra2modding.virtual...lcd/Datasheet_SED1330.pdf
dat is een datasheet voor sed 133x meen ik.
ze zijn allemaal software-compatible. alleen meen ik inderdaad iets van een av-ingang gelezen te hebben.
dat is een datasheet voor sed 133x meen ik.
ze zijn allemaal software-compatible. alleen meen ik inderdaad iets van een av-ingang gelezen te hebben.
'k Heb zelf de datasheet van de S1D13305 (voorheen dus de SED1335), maar op de pinbezetting kom ik echt geen AV-8ige ingang tegen...
...'k Heb net ff dat SED1330 datasheet door zitten nemen, en daaruit blijkt dat de SED1336 een TV-mode heeft.
(25fps moet dus blijkbaar wel degelijk gehaald kunnen worden...!
)
Maar 'k ben er nog steeds niet uit wat nou de verschillen zijn tussen de 1330 en de 1335...
Vanaaf nog maar eens verder spitten in 't datasheet...
iig !Thanx LAuWe voor ds.!
...'k Heb net ff dat SED1330 datasheet door zitten nemen, en daaruit blijkt dat de SED1336 een TV-mode heeft.
Maar 'k ben er nog steeds niet uit wat nou de verschillen zijn tussen de 1330 en de 1335...
Vanaaf nog maar eens verder spitten in 't datasheet...
iig !Thanx LAuWe voor ds.!
Pagina: 1