☎ Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes
Dat is de iframe van de banner, vroeger stond er het forumnummer achter.
"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson
irritant als tie het niet doet.. pakt opera um in de url balk
Ik bespeur hier een zekere mate van onethische logica.
waarom niet? zo kunnen adverteerders zeggen dat ze enkel banners in bijvoorbeeld WOS willen hebben omdat ze enkel producten maken voor windows, en is het nutteloos om dan die banner in NOS te zetten bijvoorbeeld.AW_Bos schreef op 18 augustus 2002 @ 12:06:
http://adserver.tweakers.net/adframe.php?forum=0 zie ik soms als ik naar een forum ga?
Wordt er dan gecontroleerd wat voor abnners je ziet in welk forum?
HK = Onzinbanners zoals TMF en FOK?
Hoewel ik hier eigenlijk alleen nog maar banners van tweakers zelf heb gezien, en een aantal goede doelen etc
"Vroeger" werd er bij forum=0 het forumid ingevuld van het forum waar je was
dus forum=15 voor LA. Aan de hand daarvan zouden ze reclame beter kunnen sturen, bijvoorbeeld algemene stuff in LA, mobo's in PMG enz...
Tegenwoordig hangt alles op forum=0
dus forum=15 voor LA. Aan de hand daarvan zouden ze reclame beter kunnen sturen, bijvoorbeeld algemene stuff in LA, mobo's in PMG enz...
Tegenwoordig hangt alles op forum=0
Mannen komen van Mars Tweakers, vrouwen van Venus Bokt
.
[ Voor 99% gewijzigd door Engineer op 13-10-2018 11:24 ]
Klopt, er is EEN template voor alle forahdd schreef op 18 augustus 2002 @ 15:45:
Denk dat het niet meer werkt ivm nieuwe forum software enzo
"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson
Pagina: 1