Famicom (de Nes in Europa ) + Super Nintendo + N64 + Gamecube + Gameboy Advance + Dreamcast + PC Run and hide because the storm will come.
Met de pendrives niet concreet in gebruik. Ze zien er wel aardig uit. Ik heb al veel apacer geheugen gebruikt en daar zijn zelden problemen mee. Hub geheugen is kwalitatief goed, de pendrives zien er aardig uit dus ik denk dat dat wel zal meevallen.
"De kans dat een snee brood op een nieuw tapijt valt met de beboterde zijde onderaan, is recht evenredig met de prijs van het tapijt"
nee geen pendrives meer kopen, maar wacht op decreative muco, dat is pendriven en mp3 speler in één. Ten minste zo zie ik ehm
Is die Creative dan wel driver-loos m.b.t. het "pendrive" gedeelte? IMHO is dat een must, als je een USB drive koopt.
Ik heb zelf de TrekStor USB Stick. (gistron.com) Driverloos, zeer klein, kleiner dan de meeste andere usb drives, en werkt prima. Enige nadeel is dat-ie niet al te snel is ~300KBps uploaden en ~700KBps downloaden.
Ik heb zelf de TrekStor USB Stick. (gistron.com) Driverloos, zeer klein, kleiner dan de meeste andere usb drives, en werkt prima. Enige nadeel is dat-ie niet al te snel is ~300KBps uploaden en ~700KBps downloaden.
Voor welke os'sen is die driverloos? Ook voor 98 en 95??Nexxennium schreef op 18 augustus 2002 @ 12:30:
Is die Creative dan wel driver-loos m.b.t. het "pendrive" gedeelte? IMHO is dat een must, als je een USB drive koopt.
Verwijderd
euh 95 zowiezo niet lijkt me
pas bij OSR2.1 is er hele eenvoudige usb support zonder drivers van die devices bij gekomen
win98 kent standaard geen USB Mass Storage Device en Win2000 pas vanaf SP2....
pas bij OSR2.1 is er hele eenvoudige usb support zonder drivers van die devices bij gekomen
win98 kent standaard geen USB Mass Storage Device en Win2000 pas vanaf SP2....
Is dat ding veel duurder dan een pendrive en is ie al te koop en is er een naam voor het(algemeene naam zoals pendrive). Ik heb wel op creative gekeken.Liquid schreef op 18 augustus 2002 @ 12:13:
nee geen pendrives meer kopen, maar wacht op decreative muco, dat is pendriven en mp3 speler in één. Ten minste zo zie ik ehm
Famicom (de Nes in Europa ) + Super Nintendo + N64 + Gamecube + Gameboy Advance + Dreamcast + PC Run and hide because the storm will come.
Creative MuVo $129 voor de 64MB versie, da's toch 2x zo duur als mijn 64MB USB Stick. Ok, je hebt daar dan wel een MP3 player erbij. Volgens de site is die USB-plug dus ook driverloos, net als de PenDrive en de USB Stick.stormblade32 schreef op 18 augustus 2002 @ 13:55:
[...]
Is dat ding veel duurder dan een pendrive en is ie al te koop en is er een naam voor het(algemeene naam zoals pendrive). Ik heb wel op creative gekeken.
Toch lijkt een MP3 speler met SmartMedia kaartjes me dan veel zinniger. een 64MB SM kaartje kost tegenwoordig nog maar ~€30. Veel makkelijker en goedkoper meer muziek meenemen dus.
ik heb een 138 mb pen drive en hij ruled best wel..
onder 98 heeft hij wel drivers nodig
maar die daar na heeft hij geen drivers meer nodig....
onder 98 heeft hij wel drivers nodig
maar die daar na heeft hij geen drivers meer nodig....
Het is makkelijk om iemand zijn negatieve eigenschappen te benoemen, maar kan je ook de positieve eigenschappen benoemen?
Pagina: 1