[Win98] Vage versnelling.

Pagina: 1
Acties:

• Speedpete
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 05-09 11:10

Speedpete

was barman

Topicstarter
Kweet niet zeker of het hier hoort, maar het is voornamelijk windows... Anders ff verplaatsen...

Sinds gister is me pc vaag sneller, nou is dat natuurlijk hardstikke mooi, maar toch weird. En ja, heb al gesearched..

Al sinds jaar en dag, eigenlijk sinds me netwerkkaart in me pc zit (met 4x hub erin) ben ik er aan gewend dat, zodra ik enter druk bij inloggen (geen pass), ik ff 10 secs. moet wachten voor dat windows doorstart, hd ratelt wel, maar schermpje blijft dus staan.

En sinds gister ineens: gelijk schermpie weg, en veel sneller starten. Prima voordeel maari k wil dus wel weten waarom. Na lang denken is het enige wat daarvoor nog aan windows is veranderd het quick launch werkbalkje. Die klikte ik weg en heb ik dus opnieuw ingesteld, maar ik kan me dus niet voorstellen dat dat het is.

Ik wil dus eigenlijk gewoon weten hoe dit in 1 keer kan, aangezien dit bij mij vraagtekens oproept.

Voor verdere specs zie sig.

Object-oriented programming offers a sustainable way to write spaghetti code | Hoe vleugels wel werken.

• elgringo
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21-09 10:23
-misschien autoliveupdate (van windows) die nieuwere drivers en of bugfixes automagisch download
-programma's die verwijderd zijn die ermee te maken hadden
-instellingen verandert

if broken it is, fix it you should

• Battle Bunny
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 02-02 21:41
Misschien had je in die quicklaunch links staan naar netwerk schijven?

• Speedpete
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 05-09 11:10

Speedpete

was barman

Topicstarter
-Quicklaunch is identiek aan hoe die was.
-M'n install is de laatste paar weken al niet meer gewijzigd
-Geen losse instellingen gewijzigd
-Autoliveupdate heb ik ooit uitgezet in me proxy (56k he..), en ik browse met netscape dus meldingen krijg ik niet.

Verdere info:
-Vorige week 10 minuten gedefragged, toen was ik het zat omdat ie te traag ging :P Kan me niet voorstellen dat dat zoveel scheeld, vooral ook omdat ie direct daarna nog hetzelfde opstartte.

Object-oriented programming offers a sustainable way to write spaghetti code | Hoe vleugels wel werken.

Verwijderd

Een gast bij mij op school zit met hetzelfde solved-but-unexplained-probleem :?

Hij d8 dat het kwam omdat ie een link naar school-site van z'n desktop had gemieterd...

erg vaag allemaal...