Ik heb het spel "Sheep dog n' wolf" van een vriend geleend. Bij hem onder XP draait het zonder problemen. Bij mij onder Win2000 Professional (PIII-450, TNT, DirectX 8.1) crasht het direct (error in sheepD3D.exe) Op een andere 2000 machine crasht het ook, onder 98 gaat het wel goed. Is er hier iemand die het onder 2000 aan de praat heeft?
Welkom op de Gathering.... Maar er is grote kans dat ie niet werkt onder win2k...
Als tie op elke andere OS welk werkt en op 2 verschillende win2k bakken niet.... geef ik je weinig kans. To bad =/
Als tie op elke andere OS welk werkt en op 2 verschillende win2k bakken niet.... geef ik je weinig kans. To bad =/
-[ Het Kwartjuh Valt... ]-
Verwijderd
ik had dacht ik ook dat probleem toen ik windows 98 draaide maar ik ben helaas vergeten waardoor t kwam. maw het zal ws niet aan win2k liggen.
Bedankt voor de welkom! Heb zojuist het spel getest op een Win2k SP2 laptop, en daar werkt het wel. Dus er zit iets fout op die andere twee machines, maar wat...???Kwartjuh schreef op 18 augustus 2002 @ 12:20:
Welkom op de Gathering.... Maar er is grote kans dat ie niet werkt onder win2k...